Anonym bruker Skrevet 5. juli #26 Skrevet 5. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Men da handler det ikke om hår, men om manglende selvtillit generelt. Anonymkode: e5494...ea9 Altså barberer du leggene dine fordi du har manglende selvtillit eller fordi du ikke synes det er fint med hårete legger? Merkelig påstand. Anonymkode: 86e19...8a2
Anonym bruker Skrevet 6. juli #27 Skrevet 6. juli Anonym bruker skrev (11 timer siden): Men da handler det ikke om hår, men om manglende selvtillit generelt. Anonymkode: e5494...ea9 Mener du det om alle måter å stelle seg og skjule ‘skavanker’ på? Barberer du selv ingenting, verken legger eller armhuler? Jeg syns selv jeg ser ganske bra ut, til tross for en del kilo ekstra. Likevel (eller derfor?) barberer jeg både armer og ben, fordi jeg syns at jeg er penere uten lange og mørke kroppshår enn med. Anonymkode: 4622f...584
Anonym bruker Skrevet 6. juli #28 Skrevet 6. juli Anonym bruker skrev (14 timer siden): Mener du det om alle måter å stelle seg og skjule ‘skavanker’ på? Barberer du selv ingenting, verken legger eller armhuler? Jeg syns selv jeg ser ganske bra ut, til tross for en del kilo ekstra. Likevel (eller derfor?) barberer jeg både armer og ben, fordi jeg syns at jeg er penere uten lange og mørke kroppshår enn med. Anonymkode: 4622f...584 Det er dette jeg også mener. Underarmer som ser ut som mannens legger trives ikke jeg med, og det har veldig lite å gjøre med selvtillit 😊 Anonymkode: 86e19...8a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå