Gå til innhold

Hårete underarmer (bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser dette ut som en underarmen til en mann? Dette er min underarm. Lurer på å barbere. Hadde dere barberert om dere hadde så hårete underarmer, eller hadde dere latt det være? 20250704_164549.thumb.jpg.793a9b1e99e25618b1efaa89b27b4a68.jpg

Anonymkode: 77183...ad3

Skrevet

Tja. Jeg som dame 45, hadde nok fjernet det. Men hvordan andre sine armer er, bryr jeg meg ikke om. 

Anonymkode: 62080...b0f

Skrevet

Har du levd med det i årevis?  Hvorfor stresse nå?

Anonymkode: d3220...d29

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Har du levd med det i årevis?  Hvorfor stresse nå?

Anonymkode: d3220...d29

Er 21 år, så ikke i åresvis... De har blitt mer hårete det siste året. 

Skrevet

Har du pcos?

Om økt behåring skyldes hormonell ubalanse kan det hjelpe med hormontilskudd. Jeg ville snakket med lege før jeg begynte barbere.

Jeg ville uansett ikke brukt høvel, det er veldig lite pent når det vokser ut igjen som "stubb".

Jeg har mye hår mellom navel og underlivet, det blir litt på samme måte. Piggete stubb på magen er ikke fint 🙈

Men voks eller hårfjerningskrem fungerer fint.

Anonymkode: c8b3e...82c

Skrevet

Dette er ikke normalt om du er født kvinne.

Anonymkode: 71c14...79f

Skrevet

Jeg hadde vokset det. 
men støtter rådet om å sjekke hormoner hos lege, særlig siden det ikke alltid har vært sånn. 

Anonymkode: 787c2...f7f

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Har du pcos?

Om økt behåring skyldes hormonell ubalanse kan det hjelpe med hormontilskudd. Jeg ville snakket med lege før jeg begynte barbere.

Jeg ville uansett ikke brukt høvel, det er veldig lite pent når det vokser ut igjen som "stubb".

Jeg har mye hår mellom navel og underlivet, det blir litt på samme måte. Piggete stubb på magen er ikke fint 🙈

Men voks eller hårfjerningskrem fungerer fint.

Anonymkode: c8b3e...82c

Nei, har ikke pcos. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Dette er ikke normalt om du er født kvinne.

Nei, ikke sant😅

Skrevet

Ikke finn på å begynne å fjerne det! Lær deg å like alt med deg selv. Stubbmark på armene er ikke noe å trakte etter.

Anonymkode: e5494...ea9

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nei, har ikke pcos. 

Er du sikker? 

Anonymkode: 6cf29...f15

Skrevet

Hadde fjernet ja.

Anonymkode: 8e670...6dd

Skrevet

Jeg hadde også sånn så jeg har barbert armene siden jeg var 12år og det er bare tull at de blir stubbete, det som vokser ut hos meg er mykt, jeg kommer aldri til å slutte med det, det er veldig enkelt å gjøre når man dusjer. Heller det enn å gå og skjule armene resten av livet.

Anonymkode: 86e19...8a2

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg hadde også sånn så jeg har barbert armene siden jeg var 12år og det er bare tull at de blir stubbete, det som vokser ut hos meg er mykt, jeg kommer aldri til å slutte med det, det er veldig enkelt å gjøre når man dusjer. Heller det enn å gå og skjule armene resten av livet.

Det er jo bare sykt å tro at man har valget mellom å skjule eller barbere. 

Skrevet

Jeg har hårete armer og jeg barberer om sommeren. Det er jo ikke mer pes enn å barbere beina hver dag. 

Anonymkode: 4622f...584

Skrevet

Jeg bruker epilator. Hva andre har av hår eller ikke bryr jeg meg lite om 😅

Anonymkode: acd2c...f8c

Skrevet

Ser hver gang filteret til Isabell Raad glitcher at hun har ganske stubbete/skjeggete armer av all barberingen. Hadde sett bedre ut med hår enn skjeggete stubber. Lær deg å like det, eventuelt prøv laserbehandling. Kan sikkert få noe støtte til det når du er såpass hardt rammet?

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Den siste setningen her ga meg motivasjon til å beholde hårene, og ikke skjule de, men eie det. Takk. 

Hi

Skrevet

Blir jo mye mer synlig når du zoomer inn som du gjør på bildet. Tror ingen andre enn deg ser/legger merke til det, ser mye mer rart ut med en hårløs arm🙂

Anonymkode: de3c9...072

Skrevet

Ja, det hadde jeg fjernet på et eller annet vis.

Anonymkode: f0370...376

Skrevet

Blir jo mye mer synlig når du zoomer inn som du gjør på bildet. Tror ingen andre enn deg ser/legger merke til det, ser mye mer rart ut med en hårløs arm🙂

Anonymkode: de3c9...072

Helt lyse hår synes knapt, kan ikke si jeg synes det ser rart ut.

Anonymkode: f0370...376

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Den siste setningen her ga meg motivasjon til å beholde hårene, og ikke skjule de, men eie det. Takk. 

Hi

Jeg snakket om meg selv, men all ære til deg som heller vil eie det i stedet for å fjerne 🙌🏻 Min feil at jeg trodde du tenkte likt som meg siden du la ut bilde av det som et problem i et forum. Jeg hadde ikke guts til å gå rundt med det, så for MEG stod valget mellom å skjule eller barbere. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Det er jo bare sykt å tro at man har valget mellom å skjule eller barbere. 

For meg var det valgene det stod mellom ja. Jeg skjulte armene fram til jeg begynte å barbere dem fordi jeg syntes det var så flaut å ha så mye hår. 

Skrevet

For meg var det valgene det stod mellom ja. Jeg skjulte armene fram til jeg begynte å barbere dem fordi jeg syntes det var så flaut å ha så mye hår. 

Men da handler det ikke om hår, men om manglende selvtillit generelt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Men da handler det ikke om hår, men om manglende selvtillit generelt.

Nei, absolutt ikke manglende selvtillit, jeg bare synes det er skikkelig stygt/mandig og syntes det var flaut å gå ut sånn. Jeg går ikke i shorts med hårete legger heller. Og jeg fjerner skjemmende ansiktshår. Men det bryr meg veldig lite om andre gjør det eller ikke, folk kan framstå og gjøre som de vil. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...