Anonym bruker Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli Jeg skulle gjerne laget litt syltetøy, men synes 60-70 kr kurven er for dyrt å lage av.... Blir det billigere i år tro? I fjor ble aldri bæra billig, så jeg laget av bare en kasse, men håper den blir litt billigere i år. Anonymkode: d600d...a14
Anonym bruker Skrevet 3. juli #2 Skrevet 3. juli Tror jeg ville sjekket om det er steder i nærheten som har selvplukk, tror dessverre ikke det blir så veldig billig i år. Anonymkode: 75ed1...f5e
Anonym bruker Skrevet 3. juli #3 Skrevet 3. juli Skulle bare mangle at det koster 70 kroner når noen andre har plukket bærene. Du får dyrke selv og/eller plukke selv, hvis du vil ha billige bær. Anonymkode: 58745...f14
Anonym bruker Skrevet 5. juli #4 Skrevet 5. juli Da må du nok plukke de selv, tviler sterkt på at de blir noe billigere enn 60-70 kroner. Men vet noen gårdsutsalg av og til selger de billigere helt på slutten av dagen, spesielt de som er utenfor kjøpesentre. Anonymkode: c7dcf...db5
Anonym bruker Skrevet 5. juli #5 Skrevet 5. juli Jordbær er veldig enkelt å dyrke selv, om du har litt plass i bedene dine. Vi har et fem meter langt bed med jordbær og rabarbra, og har rikelig av begge deler. Vil ellers tipse om at bær fra frysedisken er supre å lage rørte bær/syltetøy av. Økonomisk er det også. Jeg rører med chiafrø og litt sukker, sunt og godt. Anonymkode: 68235...ae8
Anonym bruker Skrevet 6. juli #6 Skrevet 6. juli Ingen med selvplukk i nærheten? Her koster det 75 kr pr kilo ved selvplukk 😃 Anonymkode: 291f5...a7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå