Anonym bruker Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli Jeg er en dame på 60 år som har begynt å onanere mye i det siste. Har vært helt fraværende de siste årene, men har tatt seg opp igjen nå. (heldigvis) Er det noen som kan anbefale et bra leketøy, helst et som ikke bråker for mye? Vet om womanizer, men der er det også mye å velge mellom. Har dere noen tips? Anonymkode: 501ff...9e8
Anonym bruker Skrevet 3. juli #2 Skrevet 3. juli Kommer helt an på hva du liker. Jeg har både roterende dildo, fast dildo, vibrator, tunge som slikker, butterfly og trusevibrator med fjernkontroll. Hva jeg bruker kommer an på dagsform og lyst. Tunga er nok favoritten, jeg elsker å bli slikket. Ellers er jeg av typen som kan leke med leketøy, men må avslutte med fingrene. Det er nok pga vane, begynte å onanere lenge før leketøy var aktuelt. Anonymkode: b3207...21a
Anonym bruker Skrevet 3. juli #3 Skrevet 3. juli Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Kommer helt an på hva du liker. Jeg har både roterende dildo, fast dildo, vibrator, tunge som slikker, butterfly og trusevibrator med fjernkontroll. Hva jeg bruker kommer an på dagsform og lyst. Tunga er nok favoritten, jeg elsker å bli slikket. Ellers er jeg av typen som kan leke med leketøy, men må avslutte med fingrene. Det er nok pga vane, begynte å onanere lenge før leketøy var aktuelt. Anonymkode: b3207...21a Kunne du sendt en link er du snill. Hvis du gidder. Anonymkode: 501ff...9e8
Anonym bruker Skrevet 3. juli #4 Skrevet 3. juli Anonym bruker skrev (5 timer siden): Kunne du sendt en link er du snill. Hvis du gidder. Anonymkode: 501ff...9e8 Gå inn på sinful.no Der finner du mye gøy. Anonymkode: b3207...21a
Anonym bruker Skrevet 3. juli #5 Skrevet 3. juli Jeg liker ikke womanizer, men har to sånne. En på hytta, og en hjemme. https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/vibratorer/lelo-gigi-2-g-punktvibrator-rosa/ Anonymkode: 7e6a0...7d9
Anonym bruker Skrevet 4. juli #6 Skrevet 4. juli Jeg har noe tilsvarende womanizer, og det er en orgasmegaranti uten sidestykke, MEN, for det er det her, mye bruk kan gjøre det vanskeligere å få orgasme ellers. I tillegg kan den være litt vel effekt, i hvert fall for meg, så jeg bruker den mest hvis jeg strever med å bikke over for egenhånd. Anonymkode: ef15c...0a3
Anonym bruker Skrevet 4. juli #7 Skrevet 4. juli Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Jeg har noe tilsvarende womanizer, og det er en orgasmegaranti uten sidestykke, MEN, for det er det her, mye bruk kan gjøre det vanskeligere å få orgasme ellers. I tillegg kan den være litt vel effekt, i hvert fall for meg, så jeg bruker den mest hvis jeg strever med å bikke over for egenhånd. Anonymkode: ef15c...0a3 Hva heter den? Anonymkode: 2ed39...b30
Anonym bruker Skrevet 4. juli #8 Skrevet 4. juli Anonym bruker skrev (21 timer siden): Gå inn på sinful.no Der finner du mye gøy. Anonymkode: b3207...21a Takk, det skal jeg gjøre. Anonymkode: 501ff...9e8
Anonym bruker Skrevet 4. juli #9 Skrevet 4. juli Anonym bruker skrev (20 timer siden): Jeg liker ikke womanizer, men har to sånne. En på hytta, og en hjemme. https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/vibratorer/lelo-gigi-2-g-punktvibrator-rosa/ Anonymkode: 7e6a0...7d9 Den så snasen ut. Når jeg onanerer stimulerer jeg mest klitoris, men med denne her tror jeg at jeg vil sprute... Jeg tror faktisk at jeg skal kjøpe akkurat denne. Takk for tips. Anonymkode: 501ff...9e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå