Anonym bruker Skrevet 31. juli #26 Skrevet 31. juli Admin skrev (1 minutt siden): Det ser ut til at flere og flere nettlesere automatisk gjør om lenker i systemene sine. Jeg skal undersøke litt rundt dette og vurdere om vi må gjøre om regelverket da det er umulig for folk flest å finne alle innstillinger for å gjøre om dette. ja, jeg må innrømme at jeg ikke aner hvordan jeg skal fikse det. Det var en veldig irriternde forandring, dumt når man plutselig ikke kan se hvor lenkene fører. Anonymkode: f0b3d...b40
Admin Skrevet 1. august #27 Skrevet 1. august Anonym bruker skrev (22 timer siden): ja, jeg må innrømme at jeg ikke aner hvordan jeg skal fikse det. Det var en veldig irriternde forandring, dumt når man plutselig ikke kan se hvor lenkene fører. Anonymkode: f0b3d...b40 Nå har jeg ikke edge selv så jeg vet ikke hva disse innstillingene heter på norsk, men jeg fant dette bildet som viser hvor du må trykke deg inn for å skru det av. Jeg vet Chrome også har begynt med noe lignende dessverre. https://learn.microsoft.com/en-us/answers/questions/5104885/pasted-urls-auto-converting-to-show-seo-titles
Admin Skrevet 15. august #28 Skrevet 15. august Siden flere og flere nettlesere nå automatisk legger inn SEO lenker istedenfor selve lenkeadressen er derfor dette punktet fjernet i våre regler. Det er fortsatt ett krav om at lenken skal føre til det som er beskrevet i teksten, noe de vil gjøre når det er SEO tekst.
Anonym bruker Skrevet 15. august #29 Skrevet 15. august Admin skrev (8 minutter siden): Siden flere og flere nettlesere nå automatisk legger inn SEO lenker istedenfor selve lenkeadressen er derfor dette punktet fjernet i våre regler. Det er fortsatt ett krav om at lenken skal føre til det som er beskrevet i teksten, noe de vil gjøre når det er SEO tekst. Så da kan den knappen dere fjernet bringes tilbake igjen? Anonymkode: af41b...dfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå