Anonym bruker Skrevet 2. juli #1 Skrevet 2. juli Nå har jrg funnet to kjempeedderkopper i kjelleren min. De har stor kropp og grove bein, ikke bare sånne tynne lange som stankelben. Den ene var 4-5 cm, kroppen 1 cm i diameter? Den var rød og hvit med striper på kropp og bein. Den andre var ca like stor men rødbrun og når jeg plukket Den med papir og klemte kjentes det ut som jeg hadde plukket en stein. Aldri sett så store før her, håper de ikke har blitt med mat eller noe men er normale norske? Har også et barn med sterk fobi mot edderkopper så hadde hun sett disse hadde hun aldri gått ned dit mer. Anonymkode: 4f770...ca6
Anonym bruker Skrevet 2. juli #2 Skrevet 2. juli Den ene er sort enke. De er ikke farlige, men de biter, og det kjennes... Ok å bruke papir da. Anonymkode: b0cbe...27e
Anonym bruker Skrevet 2. juli #3 Skrevet 2. juli Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Den ene er sort enke. De er ikke farlige, men de biter, og det kjennes... Ok å bruke papir da. Anonymkode: b0cbe...27e Sort enke finnes ikke i Norge. HI: Antagelig er det stor husedderkopp eller myredderkopp du har funnet. Harmløse. Anonymkode: 7d9b1...9a4
Anonym bruker Skrevet 2. juli #4 Skrevet 2. juli Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Den ene er sort enke. De er ikke farlige, men de biter, og det kjennes... Ok å bruke papir da. Anonymkode: b0cbe...27e Sort enke, du liksom! Hvorfor i alle dager svarer du når du ikke har NOE SOM HELST PEILING på det du svarer om?? Anonymkode: 3e795...015
Anonym bruker Skrevet 2. juli #5 Skrevet 2. juli Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Den ene er sort enke. De er ikke farlige, men de biter, og det kjennes... Ok å bruke papir da. Anonymkode: b0cbe...27e 😂😂😂 Anonymkode: 952e8...e48
Anonym bruker Skrevet 2. juli #6 Skrevet 2. juli De er ikke farlige, og de kalles stor husedderkopp. Helt vanlig å finne i kjellere. Husker et av de første stedene jeg leide, umderetasje/ kjeller med store vinduer foran mens baksiden av leiligheten lå under bakken (skråtomt). Badet lå bak i leiligheten med bare et lite kjellervindu, og det var sånne digre edderkopper der inne hver eneste dag 🙈 Anonymkode: 3d1fc...fef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå