Anonym bruker Skrevet 2. juli #1 Skrevet 2. juli Her vi bor er de verste helt klart kinesiske reisefølger. De bråker uansett hvor de er, tar seg til rette, og klager og krever. Alle andre opptrer helt fint, egentlig, så de stikker seg virkelig ut på negativ måte. Anonymkode: 57bb5...66c
Anonym bruker Skrevet 2. juli #3 Skrevet 2. juli Jeg spør aldri om nasjonalitet hos folk jeg ikke kjenner så det vet jeg ikke. Men det må være de som ikke oppfører seg. Anonymkode: de524...46f
Anonym bruker Skrevet 2. juli #4 Skrevet 2. juli Nordmenn er de verste turistene. Anonymkode: 4daaa...932
Anonym bruker Skrevet 2. juli #5 Skrevet 2. juli Da jeg jobbet på hotell var det amerikanere. Nå som jeg bor i en hyttekommune er det folk fra Oslo og Bærum. Anonymkode: 0b938...b32
Anonym bruker Skrevet 2. juli #6 Skrevet 2. juli Jeg kommer fra et sted med mye turisme og kjenner mange som leier ut på Airbnb i sesongen. Summen av tilbakemeldinger er vel at kinesere er de verste å leie ut til, for de griser noe voldsomt. Rike arabere gjør også det, men betaler uten å mukke for den ekstra rengjøringen. Russere bråker, drikker og er uhøflige. Tyskere, briter, italienere, spanjoler, indere, amerikanere og japanere er andre store grupper her. De er jevnt over godt likte turister, selv om kulturelle særtrekk varierer. Anonymkode: bc210...41d
Anonym bruker Skrevet 2. juli #7 Skrevet 2. juli Jeg jobbet på Thon Hotel i Sandvika før, på den tiden hvor hotellet var fullt pga nærhet til Fornebu. Jeg vasket hotellrom, og rommene til kineserene var uten tvil de verste å vaske. Mat i sengen, kaffekopper i badekaret og det luktet alltid så vondt når jeg kom inn pga varme og matrester. Ingen andre nasjonaliteter gjorde at jeg la merke til dem på samme måte. Anonymkode: c5b66...c54
Anonym bruker Skrevet 2. juli #8 Skrevet 2. juli Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg spør aldri om nasjonalitet hos folk jeg ikke kjenner så det vet jeg ikke. Men det må være de som ikke oppfører seg. Anonymkode: de524...46f Og du kjenner ikke igjen ett eneste språk? Anonymkode: 57bb5...66c
Anonym bruker Skrevet 2. juli #9 Skrevet 2. juli Øst-europeere. Sure, freidige og overlegne Anonymkode: 91ee9...f9c
Anonym bruker Skrevet 2. juli #10 Skrevet 2. juli Aldri møtt verre enn russere. Nyrike russere er jaggu verre enn verst. Anonymkode: 58690...d08
Anonym bruker Skrevet 2. juli #11 Skrevet 2. juli Datteren min har sommerjobb der hun sjekker og rengjør hytter som leies ut på Airbnb og hun sier amerikanere er de verste. De roter, vasker ikke og nekter å betale for ekstra rengjøring. Briter er heller ikke så kule å ha med å gjøre. Nordmenn, østeuropeere, nederlendere og franskmenn er veldig flinke til å rengjøre etter seg. Anonymkode: af6da...4df
Anonym bruker Skrevet 3. juli #12 Skrevet 3. juli Jeg har inntrykk av at de fleste fra Nord-Europa blir sett på som ganske greie turister, med noen unntak selvfølgelig. Ellers må jeg henge meg på at russere er bråkete og litt skumle, synes jeg, og kinesere kan være ganske masete. Utover det synes jeg personlig det er mest plagsomt, når jeg selv er turist i sydlige land, med de fleste utenfor Skandinavia som har en helt annen røykekultur enn vår og gjerne røyker jevnt og trutt på stranden helt uten hensyn til andre. Nå er det mange skandinaviske som røyker også, men de pleier som regel enten å gå litt unna eller spørre høflig om det er ok/en blir truffet/plaget av røyken. Anonymkode: 8a8b0...8e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå