Anonym bruker Skrevet 2. juli #1 Skrevet 2. juli Vil det ha noen effekt? Helgene er satt av til god frokost og middag, og snacks og vin på kvelden, så det går ikke. Men vil det ha noen reell effekt å kun faste 4-5 dager i uka? Jeg har holdt på å tre uker nå, og merker ingen ending i vekten. Fortsatt 75 kilo fordelt på 168 cm… Erfaringer? Anonymkode: 457b0...e24
Anonym bruker Skrevet 2. juli #2 Skrevet 2. juli Periodisk faste er ingen slankekur, men for mange er det en grei metode å få ned matinntaket på for det blir færre måltider i døgnet. For å gå ned i vekt må du spise mindre enn du forbrenner, så om periodisk faste er måten å gjøre det på er individuelt. Anonymkode: 74b4c...50f
Anonym bruker Skrevet 2. juli #3 Skrevet 2. juli Jeg gikk ned 25 kg på dette opplegget! Spiste første måltid til middag, ca kl 1600-1630, og i prinsippet det jeg ønsket etter det, 5 dager i uka. Fredagskveld, lørdag og søndag var det helt "fri", og jeg spiste både godter og drakk vin. Nå regulerer jeg vekt på samme måte, men ikke lenger helt nazi på klokkeslett. Denne måten å gå ned i vekt funker 100 % for min del!! Jeg "sprekker" aldri, når jeg får lyst på noe ekstra i ukedagene, vet jeg at det kan jeg spise etter middag. En "vanlig" diett går ut på at du må holde deg borte fra usunne ting og også spise små porsjoner. Dette greier jeg rett og slett ikke å følge. Det er nå 4 år siden jeg starta, og det er helt magisk! For i tillegg til å gå ned alle overflødige kilo, er jeg kvitt mageproblemer, muskel- og ledd smerter, kløe og urinveisinfeksjoner. Jeg anbefaler alle som er interessert i periodisk faste til å prøve. Men husk: De første 2-3 ukene er PYTON!! Men etterhvert vil du sannsynligvis oppleve å miste søtsuget i tillegg til at du faktisk ikke blir sulten før på ettermiddagen! Prøv!! Anonymkode: 1c146...18c
Anonym bruker Skrevet 2. juli #4 Skrevet 2. juli Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Jeg gikk ned 25 kg på dette opplegget! Spiste første måltid til middag, ca kl 1600-1630, og i prinsippet det jeg ønsket etter det, 5 dager i uka. Fredagskveld, lørdag og søndag var det helt "fri", og jeg spiste både godter og drakk vin. Nå regulerer jeg vekt på samme måte, men ikke lenger helt nazi på klokkeslett. Denne måten å gå ned i vekt funker 100 % for min del!! Jeg "sprekker" aldri, når jeg får lyst på noe ekstra i ukedagene, vet jeg at det kan jeg spise etter middag. En "vanlig" diett går ut på at du må holde deg borte fra usunne ting og også spise små porsjoner. Dette greier jeg rett og slett ikke å følge. Det er nå 4 år siden jeg starta, og det er helt magisk! For i tillegg til å gå ned alle overflødige kilo, er jeg kvitt mageproblemer, muskel- og ledd smerter, kløe og urinveisinfeksjoner. Jeg anbefaler alle som er interessert i periodisk faste til å prøve. Men husk: De første 2-3 ukene er PYTON!! Men etterhvert vil du sannsynligvis oppleve å miste søtsuget i tillegg til at du faktisk ikke blir sulten før på ettermiddagen! Prøv!! Anonymkode: 1c146...18c Oi wow! Takk for inspirerende innlegg! Anonymkode: 457b0...e24
Anonym bruker Skrevet 2. juli #5 Skrevet 2. juli Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Oi wow! Takk for inspirerende innlegg! Anonymkode: 457b0...e24 Værsågod 😀 Skulle ønske alle som har plager eller kilo for mye ville gi faste en sjanse! Lykke til! Anonymkode: 1c146...18c
Anonym bruker Skrevet 2. juli #6 Skrevet 2. juli Anonym bruker skrev (6 timer siden): Vil det ha noen effekt? Helgene er satt av til god frokost og middag, og snacks og vin på kvelden, så det går ikke. Men vil det ha noen reell effekt å kun faste 4-5 dager i uka? Jeg har holdt på å tre uker nå, og merker ingen ending i vekten. Fortsatt 75 kilo fordelt på 168 cm… Erfaringer? Anonymkode: 457b0...e24 Det du holder på med er bare tull. Anonymkode: d9a27...e51
Anonym bruker Skrevet 2. juli #7 Skrevet 2. juli Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Det du holder på med er bare tull. Anonymkode: d9a27...e51 Haha! Leste du innlegget over, eller er du her bare for å spre guff? Anonymkode: 457b0...e24
sug lut Skrevet 3. juli #8 Skrevet 3. juli Som det sies over her, om periodisk faste funker for deg kan du gå ned bare fordi det gjerne spises færre kalorier i løpet av døgnet. Men det handler grunnleggende om hvordan du (kroppen din) trives med å spise, ikke om slanking.
Anonym bruker Skrevet 3. juli #9 Skrevet 3. juli Uansett hvilken diett en velger, så er det kun en måte å redusere kaloriinntaket på. Hvis du spiser langt over hva du trenger av kalorier i helgene, spiller det liten rolle at du faster i ukedagene. Dette kan gjøre at vekten står stille istedenfor å gå opp, men hvis du skal ned, må det totale kaloriinntaket i løpet av en uke være mindre enn det du forbrenner. Anonymkode: c3f36...45a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå