Gå til innhold

Hvor kan jeg finne småjobber til voksen dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips til hvor jeg kan finne småjobber nå juli? Før hadde jo finn.no en egen kategori som het småjobber å den var veldig grei,men ser de har tatt det bort nå. Ønsker å tjene litt penger nå i juli så jeg kanskje får råd til en liten ferietur med tenåringen min ❤️ Er dessverre uten jobb nå for er i navtiltak for avklaring,å det er så lite utbetalt i måneden at det så vidt går rundt. Nå har jeg snart tre ukers ferie fra tiltaket å tenkte da å prøve å få noen småjobber.

Anonymkode: 2f62b...384

Skrevet

Har lest om flere som har byttet hjem i ferien så begge låner gratis,det hadde jo vært veldig greit, for slipper en bokostnader så hadde vi kanskje fått mulighet til å dra på en liten ferie. Men hvor legger en ut om noen er intressert i å bytte hjem i ferien?

Skrevet

Her har vi flere lokale facebook sider, den ene med småjobber i omegnen. Sønnen min på 17 år og kameraten hans finner stadig noen småjobber der, siste var en fyr som hadde pusset opp og kastet all byggsøpla ut vinduet og i hagen, og ville ha noen til å rydde. Sønnen min og kompisen fylte en varebil og to hengerlass med div søppel for han og fikk godt betalt.

De har også hjulpet folk å bære ved flytting og slike ting.

Hender det legges ut småjobber på andre lokale facebook-sider også, alt fra barnevakt, hundelufting, maling til husvask. Datteren min på 14 år fikk en ubetalt jobb derfra, en dame som hadde valpekull og lurte på om et par ungdommer/barn ville komme og leke litt med de i hagen et par ganger for å sosialisere litt siste par ukene før de skulle leveres. Datteren min hadde stjerner i øynene i ukesvis etterpå når hun fortalte om den "jobben".

Anonymkode: 390be...bbd

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Her har vi flere lokale facebook sider, den ene med småjobber i omegnen. Sønnen min på 17 år og kameraten hans finner stadig noen småjobber der, siste var en fyr som hadde pusset opp og kastet all byggsøpla ut vinduet og i hagen, og ville ha noen til å rydde. Sønnen min og kompisen fylte en varebil og to hengerlass med div søppel for han og fikk godt betalt.

De har også hjulpet folk å bære ved flytting og slike ting.

Hender det legges ut småjobber på andre lokale facebook-sider også, alt fra barnevakt, hundelufting, maling til husvask. Datteren min på 14 år fikk en ubetalt jobb derfra, en dame som hadde valpekull og lurte på om et par ungdommer/barn ville komme og leke litt med de i hagen et par ganger for å sosialisere litt siste par ukene før de skulle leveres. Datteren min hadde stjerner i øynene i ukesvis etterpå når hun fortalte om den "jobben".

Anonymkode: 390be...bbd

Takk skal prøve å se om jeg finner noe der :) Har dessverre ikke bil eller lappen så kjøreoppdrag utgår,men vaskejobb,barnevakt,utvaskjobber osv,hadde jo vært aktuelt :)

Skrevet

Du kan jo også legge ut i lokale Facebook-grupper at du er interessert i småjobber, som f.eks. husvask, vindusvask, luking av bed, klipping av plen og hekk, eller hva du nå tenker at du er god til☺️

Anonymkode: c841d...f44

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Du kan jo også legge ut i lokale Facebook-grupper at du er interessert i småjobber, som f.eks. husvask, vindusvask, luking av bed, klipping av plen og hekk, eller hva du nå tenker at du er god til☺️

Anonymkode: c841d...f44

Ja nå har jeg fått avtale om å klargjøre air bnb leiligheter ved sju ulike datoer denne måneden så det hjelper veldig på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...