Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 14:53 #1 Skrevet tirsdag kl 14:53 Hvor lang tid bør det gå fra dating til kjærester når vi begge har barn. Er en del sammen når vi ikke har barn, turer, konserter, besøk, overnatting osv. Men har ikke tatt kjærestepraten 🙈 Anonymkode: d288d...f55
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 23:28 #2 Skrevet tirsdag kl 23:28 Minimum et år! Helst to. Anonymkode: d0642...b66
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 01:42 #3 Skrevet onsdag kl 01:42 Dere kan være kjærester når dere ikke har barna hjemme. Anonymkode: 70c99...114
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 04:22 #4 Skrevet onsdag kl 04:22 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Dere kan være kjærester når dere ikke har barna hjemme. Anonymkode: 70c99...114 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Minimum et år! Helst to. Anonymkode: d0642...b66 Så det bør gå 1-2 år før dere omtaler dere som kjærester innad, før dere vet hva den andre tenker. Tenker ikke når barna skal bli informert. Anonymkode: d288d...f55
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 04:41 #5 Skrevet onsdag kl 04:41 Det er jo helt opp til dere selv, men dete må jo ta praten. Jeg syns det er svært merkelig at to voksne personer som gjør kjæresteting og som ikke er sammen med andre ikke automatisk anser seg som kjærester, men jeg har skjønt at tiden har forandret seg i så måte. Og så må jeg si at jeg lurer på om det virkelig er noen som er i et forhold i to år før man involverer barna? Alle jeg kjenner til som starter nye forhold lar den nye kjæresten ‘blende inn’ i familien mye raskere enn det. Man er vel like sikker, eller usikker, etter to år som etter tre mnd, for noen garanti for at ting varer har man aldri. Anonymkode: a0342...040
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå