Anonym bruker Skrevet 1. juli #1 Skrevet 1. juli Jeg har en datter på 16 år som ikke har fått seg sommerjobb, men har veldig lyst på en for å tjene litt penger. Hun har alltid likt å bake, og har i tillegg en bror som har cøliaki og laktoseintoleranse, så hun er flink til å bake glutenfritt og lakstosefritt også. Men det er ikke snakk om slike fancy kaker med marsipan/fondant som ser fantastiske ut, mer cupcaces og diverse kaker som hun pynter pent, men mer med smørkrem ol., samt cookies. Er det noe folk er villig til å kjøpe? Altså for eksempel bestille 40 cupcaces eller en saftig sjokoladekake (gjerne glutenfri) til en bursdag eller noe sånt? Og hvor er det i så fall greiest å annonsere noe slikt, og hva er ok pris? Ingredienser koster jo litt det også, spesielt om det er uten gluten og laktose. Anonymkode: aa161...108
Anonym bruker Skrevet 1. juli #2 Skrevet 1. juli Mm, usikker. Hvis jeg skal kjøpe en kake vil jeg at den skal være litt wow. På en annen side tror jeg at det er mange med cøliaki og lignende som ikke gidder å bake selv, men det gjelder vel å finne dem. Pris må hun regne ut. Glutenfritt mel er jo skamdyrt, men er det noen som vil kjøpe det vet de jo hvor dyrt der er. Anonymkode: e0e69...c8d
Anonym bruker Skrevet 1. juli #3 Skrevet 1. juli https://www.mattilsynet.no/mat-og-drikke/matservering/salg-av-mat-fra-privat-kjokken Det er litt å tenke på Anonymkode: 75d90...4a2
Anonym bruker Skrevet 1. juli #4 Skrevet 1. juli Naboen min selger kaker, begynte da hub var 14 år, nå går hun på vgs. Hun har blitt veldig proff, men startet enklere. Hun begynte på Facebook, la ut på "Arendal står sammen" o.l ar hun bakte på bestilling. https://www.nrk.no/sorlandet/jobben-som-gir-pusterom-1.17288662 Men det var jo akkurat en reportasje om det igjen nå, om en 15 åring som bakte kanelboller. Så ja, jeg tror det er fullt mulig å få til. Anonymkode: bcc74...71b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå