Anonym bruker Skrevet 1. juli 2025 #1 Skrevet 1. juli 2025 Jeg har adhd å sliter veldig å klare å planlegge for flere dager så jeg går for eksempel hver dag på butikken. Nå skal sønnen min 9 år være hos faren i 3 uker hvor mye skal jeg pakke da? Han har selvfølgelig vaskemaskin, men er så usikker på hvor mye jeg skal pakke. Anonymkode: fca57...2dd
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2025 #2 Skrevet 1. juli 2025 Nok klær for en uke pluss noe ekstra. Anonymkode: b39ac...ed4
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2025 #3 Skrevet 1. juli 2025 Fire bukser, to shorts, syv t-skjorter, et par gensere, syv par underbukser og sokker. Toalettsaker. Joggesko, støvler/goretex og evt sandaler. Ytterjakker. Litt avhengig av om vi snakker Vardø eller Risør, dog. Anonymkode: 1bc5d...958
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2025 #4 Skrevet 1. juli 2025 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Nok klær for en uke pluss noe ekstra. Anonymkode: b39ac...ed4 Tenker det samme, så lenge det er vaskemaskin der. Anonymkode: fcf2f...9b8
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2025 #5 Skrevet 1. juli 2025 Hvis far er av typen som skjønner at han skal vaske klærne etter hvert, så holder det sikkert med listen over. Selv om jeg ville lagt til et par shorts til og et par tskjorter og underbukse/ sokker til. Bare for at det skal være rom for å søle på seg, og at det holder å vaske en gang i uka, men likevel ha undertøy og tskjorter til å ha på seg mens resten er til tørk. Anonymkode: 91eef...985
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2025 #6 Skrevet 1. juli 2025 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Fire bukser, to shorts, syv t-skjorter, et par gensere, syv par underbukser og sokker. Toalettsaker. Joggesko, støvler/goretex og evt sandaler. Ytterjakker. Litt avhengig av om vi snakker Vardø eller Risør, dog. Anonymkode: 1bc5d...958 👆🏻 Sleng på badetøy, så er sommeren i boks 👌🏻 Anonymkode: 3c4fd...404
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2025 #7 Skrevet 1. juli 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvis far er av typen som skjønner at han skal vaske klærne etter hvert, så holder det sikkert med listen over. Selv om jeg ville lagt til et par shorts til og et par tskjorter og underbukse/ sokker til. Bare for at det skal være rom for å søle på seg, og at det holder å vaske en gang i uka, men likevel ha undertøy og tskjorter til å ha på seg mens resten er til tørk. Anonymkode: 91eef...985 Han er flink til å vaske regelmessig,å han vasker alltid alle klærene før sønnen vår kommer tilbake til meg så det er veldig greit for meg Anonymkode: fca57...2dd
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2025 #8 Skrevet 1. juli 2025 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): 👆🏻 Sleng på badetøy, så er sommeren i boks 👌🏻 Anonymkode: 3c4fd...404 Ja har nettopp kjøpt inn 4 badeshorts så det skal definitivt pakkes med. Anonymkode: fca57...2dd
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2025 #9 Skrevet 1. juli 2025 Jeg ville pakket for ca en uke, så vaskes ting etterhvert. 7 undiker, 7 par sokker, 7 t-skjorter, 2-3 kortbukser, 2-3 langbukser, 2-3 gensere, jakke, et ekstra par sko og badetøy. Anonymkode: f4ecc...29f
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2025 #10 Skrevet 1. juli 2025 Tusen takk for svar alle svarene jeg har fått,setter pris på det Anonymkode: fca57...2dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå