Anonym bruker Skrevet 30. juni #1 Skrevet 30. juni Moren min har alltid vært sur og behandlet mine søsken bedre. Jeg har fått diabetes bekreftet. Dette er overveldende. Mine foreldre bor i syden og vi tre søstre hadde planlagt å besøke dem med barna uten våre menner. Vi tenkte at familien skulle samles etter lang tid. Samme dag jeg fikk diagnose ringte jeg mamma og fortalte dette. Hun var ikke snill og ble sur. Hun bare hvorfor skulle du få det nå? Betyr det at du ikke kommer? Ikke ødelegg for alle, sa hun. Det hadde jo hjulpet mye hvis hun hadde vist kjærlighet og sagt, du må komme, vi savner deg. Skal ta vare på deg. Du vil få mulighet til å hvile. Jeg er lei meg fordi hun har alltid behandlet med dårlig fordi jeg er minst pen. Bør jeg ta oppgjør og avlyse alt? Anonymkode: fa9f4...9d0
Anonym bruker Skrevet 30. juni #2 Skrevet 30. juni Tips: hvis du skal trolle og lage en haug med tråder må du forandre litt på skrivemåten din. Det er soleklart at du oversvømmer forumet med mer eller mindre teite problemstillinger. Jeg er forøvrig enig i at det er dumt av deg å skaffe deg diabetes nå. Du kunne vel ventet til etter ferien? Og man er alltid mest glad i de peneste barna, det må du nesten bare leve med. Anonymkode: ac220...0e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå