Gå til innhold

Do snyltere på sentere osv som ikke vil betale 10 kr selv🤣

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvis noen kommer ut og holder døren for deg så du kan gå inn, så takker du nei?

Anonymkode: f1a1a...55a

Har ikke skjedd meg, som jeg kan huske. Hadde nok ikke takket nei om noen holdt døren, men å stå klar og bykse frem slik de jeg snakker om holder jeg meg for god til. Har heller aldri smelt døra i trynet på folk som gjør dette. Men frekt syns jeg det er uansett.

Anonymkode: 02899...96e

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Har ikke skjedd meg, som jeg kan huske. Hadde nok ikke takket nei om noen holdt døren, men å stå klar og bykse frem slik de jeg snakker om holder jeg meg for god til. Har heller aldri smelt døra i trynet på folk som gjør dette. Men frekt syns jeg det er uansett.

Syns forøvrig det er interessant at fordi jeg mener at dette er frekt så blir jeg tillagt ting som at jeg er gjerrig og lite hyggelig. Det er bare tull. Jeg betaler og har aldri smelt en dør i trynet på folk, verken de frekke eller ikke frekke. Men har mange ganger opplevd at folk måker seg vei inn når jeg er på vei ut. Syns ikke det er spesielt hyggelig heller….

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Tja, nå er det vel stort sett kortbetaling på toalettene, og har man råd til å henge på kjøpesenter, så har man råd til å betale for å gå på dass. Og vet du? Jeg ser forskjell på en 60 år gammel dame som står der og venter mens jeg betaler og går på do for s å hoppe til som en gribb idet jeg kommer ut igjen og en ti år gammel jente som kanskje ikke har penger. Jeg snakker om første typen her. Jeg betaler for meg, slik det er meningen, så da er det vel for svarten ikke jeg som gnur på tiern…

Enig. Fleste er sånne typ jenter i 14-18 alderen som står der som hauker til noen går inn. For å så slippe å betale å går nesten i reva på en for å komme inn

Anonymkode: 6fef9...be9

Skrevet

Jeg ser ikke problemet.

Her var det gratis på kjøpesenteret, men da det kom nye eiere som pusset opp litt begynte de å ta betalt og sa det var for å unngå herverk.

Kjøper ikke helt den, dette er en ganske liten by hvor toalettene på kjøpesenteret har stått der i over 20 år uten å trenge oppussing så det har ikke vært mye hærverk å snakke om...

For en 15-16 åring uten egen inntekt er faktisk 10 kr mye, det går av ukepengene og selvfølgelig vil de heller bruke dem på noe annet enn å tisse/skifte tampong e.l.

Jeg har ihvertfall ikke noe problem med å slippe inn noen.

Anonymkode: 71689...5c5

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Enig. Fleste er sånne typ jenter i 14-18 alderen som står der som hauker til noen går inn. For å så slippe å betale å går nesten i reva på en for å komme inn

Anonymkode: 6fef9...be9

Hva slags by er det egentlig du bor i?

Anonymkode: 87b58...ad1

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep.

Admin

Skrevet

Jeg synes det er så usivilisert å ta betalt for både tilgang på toalett og rent vann, at jeg fint holder døren åpen og tenker at de får akkurat så usiviliserte gjester som de fortjener i retur. 

Anonymkode: f20d8...118

Skrevet

Jeg leste denne i går og lo godt av småligheten til HI. Pluss at jeg aldri har vært på betal-do før, så jeg synes det hele bare var tullete. Men i dag var jeg på kjøpesenter i Arendal, og måtte på toalettet, som var låst med betalungsautomat. Og jammen sto det ikke en kvinne i 60-årene og insisterte på at bankterminalen ikke virket og foreslo at vi kunne prøve mitt kort - som virket 🪄🪄😄 

Anonymkode: 10ff3...2ae

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 4.7.2025 den 0.32):

Jeg leste denne i går og lo godt av småligheten til HI. Pluss at jeg aldri har vært på betal-do før, så jeg synes det hele bare var tullete. Men i dag var jeg på kjøpesenter i Arendal, og måtte på toalettet, som var låst med betalungsautomat. Og jammen sto det ikke en kvinne i 60-årene og insisterte på at bankterminalen ikke virket og foreslo at vi kunne prøve mitt kort - som virket 🪄🪄😄 

Anonymkode: 10ff3...2ae

Hvilket kjøpesenter i Arendal har doer med betalingsautomat

Anonymkode: 01957...61a

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 5.7.2025 den 17.52):

Hvilket kjøpesenter i Arendal har doer med betalingsautomat

Anonymkode: 01957...61a

Arena

Anonymkode: 48646...fd1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...