Gå til innhold

Do snyltere på sentere osv som ikke vil betale 10 kr selv🤣

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har meste parten bare stengt døra rett igjen og samme etterpå! Dette er slike jenter eller gutter som står der å venter så noen andre kan betale så de kan gå rett inn etter folka, jeg tror ikke folk er så gjerrige på en 10krs?🤣 tenker de får betale selv. Man ser slike med engang fordi når du går der så ser du ungdommer eller noen voksne som står utenfor doen og venter på at andre betaler så de kan snylte. 

Anonymkode: 6fef9...be9

Skrevet

Det er latterlig at kjøpesenter og togstasjoner osv tar betalt. Så jeg bidrar gladelig til at de får mi det penger. Det å gå på do er et behov man ikke burde betale for å dekke. 

Dersom jeg kommer først betaler jeg, og holder døren åpen for neste. Så blir jeg glad om noen gjør det samme for meg. 

Anonymkode: 44241...fd3

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er latterlig at kjøpesenter og togstasjoner osv tar betalt. Så jeg bidrar gladelig til at de får mi det penger. Det å gå på do er et behov man ikke burde betale for å dekke. 

Dersom jeg kommer først betaler jeg, og holder døren åpen for neste. Så blir jeg glad om noen gjør det samme for meg. 

*mindre penger*

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Hvem skal betale for at du skal kunne tisse/bæsje når du er på do da? Det koster med vann, såpe, papir, strøm, rengjøring.  

Skrevet
Blop skrev (17 minutter siden):

Hvem skal betale for at du skal kunne tisse/bæsje når du er på do da? Det koster med vann, såpe, papir, strøm, rengjøring.  

Hallo.. hvor mange  penger får de i kassa av kundene sine? Den der kjøper jeg ikke 

Skrevet
Blop skrev (20 minutter siden):

Hva gjør andre senter da? Her finnes det ikke betalingsdoer på et eneste senter .

Anonymkode: 01957...61a

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva gjør andre senter da? Her finnes det ikke betalingsdoer på et eneste senter .

Anonymkode: 01957...61a

Her jeg bor er det gratis å gå på do på senteret

Anonymkode: ebfc6...478

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Enig med denne 😃

Anonymkode: 766b5...c62

Skrevet
Blop skrev (7 timer siden):

Eh, du vet at de aller fleste kjøpesenter går i skikkelig pluss i omsetning hvert år, og at de har folk som uansett vasker der daglig?! 
Der jeg bor er både do og parkering gratis. 

Anonymkode: ac2c0...a6f

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg har meste parten bare stengt døra rett igjen og samme etterpå! Dette er slike jenter eller gutter som står der å venter så noen andre kan betale så de kan gå rett inn etter folka, jeg tror ikke folk er så gjerrige på en 10krs?🤣 tenker de får betale selv. Man ser slike med engang fordi når du går der så ser du ungdommer eller noen voksne som står utenfor doen og venter på at andre betaler så de kan snylte. 

Du er jo skikkelig kjip. Hva får du ut av å ikke være et hyggelig menneske? Føler du deg litt bedre når du får lukket døra rett foran nesa til folk?

Anonymkode: f1a1a...55a

Skrevet

Jeg ville ALDRI lukket døra foran noen som står der og vil på do. Mest fordi nesten ingen går rundt med ti-kroninger på seg.
og om det er kortautomat, hva så? Den dagen jeg blir så smålig at jeg nekter andre å gå inn når jeg selv skal på do, da har jeg feilet som menneske et sted.
Og de «jenter og gutter» som står der og vil på do, har kanskje ikke penger i det hele tatt. 

Anonymkode: 87b58...ad1

Skrevet

Jeg ønsker å gå gjennom livet som en person det er hyggelig å møte på. En som holder døren, som sier tusen takk og ha en fin dag, som smiler til andre og som kjenner at jeg blir glad av å få et smil tilbake. 

Så nei, jeg hadde ikke lukket døren foran noen uansett om det koster noe å få den åpnet igjen eller ikke.

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Du virker som et ynkelig og barnslig menneske...

Anonymkode: 48646...fd1

Skrevet

Gjerrigknark er et ord som ramler inn i hodet mitt her. Om deg, altså. Jeg lar gjerne folk gå inn etter meg, og ofte har jeg selv blitt sluppet inn av den før meg også. 

Anonymkode: cf5f1...0bb

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Gjerrigknark er et ord som ramler inn i hodet mitt her. Om deg, altså. Jeg lar gjerne folk gå inn etter meg, og ofte har jeg selv blitt sluppet inn av den før meg også. 

Det er vel de som står bevisst og venter på at andre skal betale for dem som er gjerrigknark vil jeg påstå. Forstår ikke at folk får seg til å være så frekke jeg da, så jeg betaler og syns ikke noe om at folk er frekke og trenger seg inn idet jeg går ut igjen. Er jeg gjerrig da? 

Anonymkode: 02899...96e

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Du er hun samme som er i 25-årene og ikke vil ha bursdagsfest for en kompis, ikke sant? 

Anonymkode: ed0e7...fa5

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Det er vel de som står bevisst og venter på at andre skal betale for dem som er gjerrigknark vil jeg påstå. Forstår ikke at folk får seg til å være så frekke jeg da, så jeg betaler og syns ikke noe om at folk er frekke og trenger seg inn idet jeg går ut igjen. Er jeg gjerrig da? 

Akkurat her, så ja. Det er gjerrig å ikke være raus nok til å slippe inn folk som trenger et toalett. Dersom de nærmest dytter deg vekk og presser seg forbi deg, er de frekke, men det har jeg aldri opplevd. Vanligvis hvis det står noen utenfor så spør de pent om å få gå inn etter meg, hvis ikke jeg rekker å tilby det først, og takker. Da er det ikke frekt. Akkurat det med toalett er litt annerledes enn en del andre ting, fordi det er snakk om å dekke et menneskelig behov og man ikke vet noe om de som står og venter. Det som bare er 10 kroner for meg eller deg, kan være mye for en annen, så hvorfor ikke bare være litt raus og hyggelig?

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Ja, i aller høyeste grad. 
Du har da ingen forutsetning for å vite om de står der bevisst for å snylte på andre, eller om de faktisk ikke har penger på seg der og da, eller om de kom tilfeldigvis når du var ferdig. 
Men for all del, gnu på tieren din du. 

Skrevet

Du slamrer igjen døra foran dem? Så hyggelig......

Skrevet

Her er det heldigvis gratis på kjøpesentrene. Men på forskjellige togstasjoner koster det penger. Har sluppet inn folk når jeg går inn eller ut. Og Også bevist holdt opp døren når jeg skal ut om det skulle stå noen utenfor. Har også opplevd at andre har gjort det for meg. Null problem og trodde dette var vanlig. 

Anonymkode: d6dcb...ec2

Skrevet

På de aller fleste kjøpesenter er det gratis do. På kjøpesenter i storbyer der det finnes andre utfordringer (narkotika misbruk på do osv) så pleier det å være betaling som preventivt tiltak. Det er ikke for å ta betalt i seg selv men å luke ut uønsket aktivitet. 

Anonymkode: fb774...2e1

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Her er det heldigvis gratis på kjøpesentrene. Men på forskjellige togstasjoner koster det penger. Har sluppet inn folk når jeg går inn eller ut. Og Også bevist holdt opp døren når jeg skal ut om det skulle stå noen utenfor. Har også opplevd at andre har gjort det for meg. Null problem og trodde dette var vanlig. 

Anonymkode: d6dcb...ec2

Ja, det er det som er vanlig. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Du virker som et ynkelig og barnslig menneske...

Anonymkode: 48646...fd1

Ja bedre det en snyletere som ikke sier takk engang og går rett inn 👍

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Du er hun samme som er i 25-årene og ikke vil ha bursdagsfest for en kompis, ikke sant? 

Anonymkode: ed0e7...fa5

Hva har en en bursdagsfest tråd med min tråd å gjøre? Litt koko eller?

Sommerkroppen 2029 skrev (3 timer siden):

Du slamrer igjen døra foran dem? Så hyggelig......

Frekke ungdomsjenter og eldre som ikke sier takk og står utenfor og venter på at andre skal betale for dem? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ja, i aller høyeste grad. 
Du har da ingen forutsetning for å vite om de står der bevisst for å snylte på andre, eller om de faktisk ikke har penger på seg der og da, eller om de kom tilfeldigvis når du var ferdig. 
Men for all del, gnu på tieren din du. 

Tja, nå er det vel stort sett kortbetaling på toalettene, og har man råd til å henge på kjøpesenter, så har man råd til å betale for å gå på dass. Og vet du? Jeg ser forskjell på en 60 år gammel dame som står der og venter mens jeg betaler og går på do for s å hoppe til som en gribb idet jeg kommer ut igjen og en ti år gammel jente som kanskje ikke har penger. Jeg snakker om første typen her. Jeg betaler for meg, slik det er meningen, så da er det vel for svarten ikke jeg som gnur på tiern…

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Tja, nå er det vel stort sett kortbetaling på toalettene, og har man råd til å henge på kjøpesenter, så har man råd til å betale for å gå på dass. Og vet du? Jeg ser forskjell på en 60 år gammel dame som står der og venter mens jeg betaler og går på do for s å hoppe til som en gribb idet jeg kommer ut igjen og en ti år gammel jente som kanskje ikke har penger. Jeg snakker om første typen her. Jeg betaler for meg, slik det er meningen, så da er det vel for svarten ikke jeg som gnur på tiern…

Hvis noen kommer ut og holder døren for deg så du kan gå inn, så takker du nei?

Anonymkode: f1a1a...55a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...