Anonym bruker Skrevet 30. juni #1 Skrevet 30. juni Hva hadde du valgt av å leve et sted som alltid har -35c utetemp eller +35c utetemp? Anonymkode: efcd7...d24
Anonym bruker Skrevet 30. juni #2 Skrevet 30. juni Om det var eneste alternativene hadde jeg nok valgt 35 pluss og investert i skikkelig air condition og vært mest inne. 35 kalde er veldig kaldt, så selv om jeg ikke er glad i varme hadde jeg nok heller valgt det. Heldigvis er det ikke et reelt dilemma. Men jeg kjenner ei som kommer fra Kuwait, og hun sier at der er det så varmt om sommeren at livet er lagt opp for å være inne. Der er de rett og slett ikke ute om sommeren, det er god air conditon inne, i bilen og på kjøpesentere. Anonymkode: edd44...16e
Anonym bruker Skrevet 30. juni #3 Skrevet 30. juni 23 minutes ago, Anonym bruker said: Om det var eneste alternativene hadde jeg nok valgt 35 pluss og investert i skikkelig air condition og vært mest inne. 35 kalde er veldig kaldt, så selv om jeg ikke er glad i varme hadde jeg nok heller valgt det. Heldigvis er det ikke et reelt dilemma. Men jeg kjenner ei som kommer fra Kuwait, og hun sier at der er det så varmt om sommeren at livet er lagt opp for å være inne. Der er de rett og slett ikke ute om sommeren, det er god air conditon inne, i bilen og på kjøpesentere. Anonymkode: edd44...16e Kan endre litt på dilemmaet: -20c vs +35c Anonymkode: efcd7...d24
Optatium Skrevet 30. juni #4 Skrevet 30. juni Kaldt, alltid. Fungerer bedre i kulde enn i hete, og syns det er enklere å kle meg varm.
Anonym bruker Skrevet 30. juni #5 Skrevet 30. juni 2 hours ago, Optatium said: Kaldt, alltid. Fungerer bedre i kulde enn i hete, og syns det er enklere å kle meg varm. Helt enig med deg Anonymkode: efcd7...d24
Anonym bruker Skrevet 1. juli #6 Skrevet 1. juli Varmt, helt klart. Så lenge det er ved kysten, trives jeg godt i 35 grader. Mens jeg absolutt avskyr vinter. Anonymkode: b2435...29c
Anonym bruker Skrevet 1. juli #7 Skrevet 1. juli Varmt, uten tvil. Jeg avskyr kulde. Anonymkode: 79054...309
Anonym bruker Skrevet 1. juli #8 Skrevet 1. juli Varmt. Kroppen min fungerer best i varme. Vinterhalvåret er for meg fullt av vondter. Anonymkode: d96a2...bc6
Anonym bruker Skrevet 1. juli #9 Skrevet 1. juli Anonym bruker skrev (21 timer siden): Hva hadde du valgt av å leve et sted som alltid har -35c utetemp eller +35c utetemp? Anonymkode: efcd7...d24 Velger noen kaldt? Anonymkode: 5ab7f...79f
Anonym bruker Skrevet 1. juli #10 Skrevet 1. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Velger noen kaldt? Anonymkode: 5ab7f...79f Hadde valgt kaldt uten tvil Anonymkode: 424ce...506
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå