Gå til innhold

Er dette virkelig noe å være å hisse seg opp over?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har leid en hytte i sommer. Vi har to hunder. De er lydige og godt trent. Den ene av de er litt nervøs og kan utagere om den provoseres. Her hytta er er det mange eiendommer. Den ene er inngjerdet og de har en skikkelig aggressiv hund. Den angriper gjerdet og biter i lufta når både mennesker og mennesker med hund passerer. Den nervøse hunden min prøver hver gang å svare og jeg må korrigere han. I dag sier jeg til datter som er med at vår hund trenger ikke være klin kokkos selv om den hunden er det. 
Så popper et hode frem fra buskene og hun sier, den der hørte jeg. 
Jeg sier unnskyld men hva? 
Du kalte hunden min klin kokkos. 
Ja, han er jo det. 
Lang historie kort men hun ble dødelig fornærmet og var utrolig usaklig. 
Og det var MINE aggressive hunder sin skyld. Mine har aldri slåss i hele sitt liv liksom. 
Etterpå var jeg mest et spørsmålstegn. Er det virkelig så ille å kalle en hund kokkos når den er det?

Ville vel ikke sagt det direkte til noen, men jeg ble ikke flau heller. Bikkja er jo skikkelig ubehagelig og farlig. 
Hårsår eier?

Anonymkode: 6ac45...18a

Skrevet

De fleste ville nok skjønt hva du mente, og tenkt at det var innafor.

Men at eieren selv ikke syntes det, det var vel ikke akkurat noe sjokk?

Anonymkode: becb4...315

Skrevet

De fleste ville nok skjønt hva du mente, og tenkt at det var innafor.

Men at eieren selv ikke syntes det, det var vel ikke akkurat noe sjokk?

Anonymkode: becb4...315

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Vi har leid en hytte i sommer. Vi har to hunder. De er lydige og godt trent. Den ene av de er litt nervøs og kan utagere om den provoseres. Her hytta er er det mange eiendommer. Den ene er inngjerdet og de har en skikkelig aggressiv hund. Den angriper gjerdet og biter i lufta når både mennesker og mennesker med hund passerer. Den nervøse hunden min prøver hver gang å svare og jeg må korrigere han. I dag sier jeg til datter som er med at vår hund trenger ikke være klin kokkos selv om den hunden er det. 
Så popper et hode frem fra buskene og hun sier, den der hørte jeg. 
Jeg sier unnskyld men hva? 
Du kalte hunden min klin kokkos. 
Ja, han er jo det. 
Lang historie kort men hun ble dødelig fornærmet og var utrolig usaklig. 
Og det var MINE aggressive hunder sin skyld. Mine har aldri slåss i hele sitt liv liksom. 
Etterpå var jeg mest et spørsmålstegn. Er det virkelig så ille å kalle en hund kokkos når den er det?

Ville vel ikke sagt det direkte til noen, men jeg ble ikke flau heller. Bikkja er jo skikkelig ubehagelig og farlig. 
Hårsår eier?

Anonymkode: 6ac45...18a

Hvorfor er alle hundeeiere idioter? 

Anonymkode: 86eed...425

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...