Anonym bruker Skrevet 30. juni 2025 #1 Skrevet 30. juni 2025 Jeg lurer faktisk Alle jeg har hørt si at de er bifile, så det i en overgangsfase før de fant ut av at de var homofile. Finnes det virkelig de som blir tiltrukket av og forelsker seg i begge kjønn fram og tilbake over flere år og ikke til slutt lander på det ene eller det andre? Anonymkode: b2b80...2df
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2025 #2 Skrevet 30. juni 2025 Det er jo ikke uvanlig å "til slutt land på noe," som i at man inngår i et forhold med livsvarig ambisjon. Selvsagt. Men det gjør jo ikke folk mindre bifile, bare monogame. Jeg kjenner mange som har definert seg som bi fra ungdommen og som nå er svært godt voksne. Anonymkode: a2900...7a5
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2025 #3 Skrevet 30. juni 2025 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg kjenner mange som har definert seg som bi fra ungdommen og som nå er svært godt voksne. Anonymkode: a2900...7a5 Bifili er ikke en dødelig sykdom eller diagnose altså. Takk, da vet vi det. Anonymkode: 91ed6...753
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2025 #4 Skrevet 30. juni 2025 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Bifili er ikke en dødelig sykdom eller diagnose altså. Takk, da vet vi det. Anonymkode: 91ed6...753 Det var da voldsomt. Ingen som nevnte diagnose eller sykdom. Hva skal til for at du blir fornøyd? Hvordan skal man formulere seg? Anonymkode: 25d1c...1c5
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2025 #5 Skrevet 30. juni 2025 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det var da voldsomt. Ingen som nevnte diagnose eller sykdom. Hva skal til for at du blir fornøyd? Hvordan skal man formulere seg? Anonymkode: 25d1c...1c5 Men det ble nevnt at "jeg kjenner noen som var bifil som ungdom og som har klart å leve helt til å bli voksne". Som i at det som regel er dødelig. Vi vet alle at det var en forskrivelse og at intensjonen er noen annen. Det er fullt mulig å korrigere dette uten å bli sur, tverr, kranglete, bitter eller negativ på andre måter. Det er en haha, uten at det er personen men feilen som er litt smått komisk. Jeg tror de aller aller fleste av oss vet at bifili ikke er dødelig. Det er likevel en komisk forskrivelse. Ellers håper jeg du har en riktig god dag! Anonymkode: 91ed6...753
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2025 #6 Skrevet 30. juni 2025 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Men det ble nevnt at "jeg kjenner noen som var bifil som ungdom og som har klart å leve helt til å bli voksne". Som i at det som regel er dødelig. Vi vet alle at det var en forskrivelse og at intensjonen er noen annen. Det er fullt mulig å korrigere dette uten å bli sur, tverr, kranglete, bitter eller negativ på andre måter. Det er en haha, uten at det er personen men feilen som er litt smått komisk. Jeg tror de aller aller fleste av oss vet at bifili ikke er dødelig. Det er likevel en komisk forskrivelse. Ellers håper jeg du har en riktig god dag! Anonymkode: 91ed6...753 Hun skrev jo ikke noe i næheten av det du kommer med her engang. Anonymkode: 30d8e...c74
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2025 #7 Skrevet 30. juni 2025 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Men det ble nevnt at "jeg kjenner noen som var bifil som ungdom og som har klart å leve helt til å bli voksne". Som i at det som regel er dødelig. Vi vet alle at det var en forskrivelse og at intensjonen er noen annen. Det er fullt mulig å korrigere dette uten å bli sur, tverr, kranglete, bitter eller negativ på andre måter. Det er en haha, uten at det er personen men feilen som er litt smått komisk. Jeg tror de aller aller fleste av oss vet at bifili ikke er dødelig. Det er likevel en komisk forskrivelse. Ellers håper jeg du har en riktig god dag! Anonymkode: 91ed6...753 Nei. Du må finne frem et eller annet, for dette har du fullstendig misforstått. Anonymkode: 25d1c...1c5
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2025 #8 Skrevet 30. juni 2025 Ja, det finnes vel mane av dem? Man tiltrekkes av begge kjønn. Ikke noen grunn til at det skal endre seg? Anonymkode: e42cf...2ff
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2025 #9 Skrevet 30. juni 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg lurer faktisk Alle jeg har hørt si at de er bifile, så det i en overgangsfase før de fant ut av at de var homofile. Finnes det virkelig de som blir tiltrukket av og forelsker seg i begge kjønn fram og tilbake over flere år og ikke til slutt lander på det ene eller det andre? Anonymkode: b2b80...2df Selvfølgelig eksisterer bifile. Anonymkode: 600eb...611
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2025 #10 Skrevet 30. juni 2025 Jeg er i 50 årene og kjenner to stykker som har vært gift tre ganger. Ene er heterofil og har vært gift med tre menn. Andre er bifil og vært gidt med menn og damer annenhver gang. Hun har sagt det selv, at etter mange år med et kjønn savner hun å være i forhold med det andre kjønn. Anonymkode: 1cadb...6d2
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2025 #11 Skrevet 30. juni 2025 Biseksuell, ja. Bifil, nei. Anonymkode: 34e6b...e46
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2025 #12 Skrevet 30. juni 2025 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Bifili er ikke en dødelig sykdom eller diagnose altså. Takk, da vet vi det. Anonymkode: 91ed6...753 Hæ? Hvorfor svarer du meg dette? Anonymkode: a2900...7a5
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2025 #13 Skrevet 30. juni 2025 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Men det ble nevnt at "jeg kjenner noen som var bifil som ungdom og som har klart å leve helt til å bli voksne". Som i at det som regel er dødelig. Vi vet alle at det var en forskrivelse og at intensjonen er noen annen. Det er fullt mulig å korrigere dette uten å bli sur, tverr, kranglete, bitter eller negativ på andre måter. Det er en haha, uten at det er personen men feilen som er litt smått komisk. Jeg tror de aller aller fleste av oss vet at bifili ikke er dødelig. Det er likevel en komisk forskrivelse. Ellers håper jeg du har en riktig god dag! Anonymkode: 91ed6...753 Eh... du forstår ikke at når spørsmålet er om det å definere seg som bifil vanligvis går over, er det relevant om folk har definert seg som det fra ungdom til alderdom? Du er antagelig den eneste som presterer å tolke dette som at det man vil formidle er at du ikke dør av å være bifil. Anonymkode: a2900...7a5
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2025 #14 Skrevet 30. juni 2025 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Eh... du forstår ikke at Jo, jeg var veldig tydelig på at det var en forskrivelse. Her er det ikke jeg som har vanskelig for å forstå. Til trass for at jeg skrev en lang tekst og gjorde det enkelt å forstå. Da dreier det seg ikke lenger om å ha vanskelig for å forstå, da går en inn for å unngå å forstå. Anonymkode: 91ed6...753
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2025 #15 Skrevet 30. juni 2025 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Jo, jeg var veldig tydelig på at det var en forskrivelse. Her er det ikke jeg som har vanskelig for å forstå. Til trass for at jeg skrev en lang tekst og gjorde det enkelt å forstå. Da dreier det seg ikke lenger om å ha vanskelig for å forstå, da går en inn for å unngå å forstå. Anonymkode: 91ed6...753 Det er bare flaut at du kverulerer på dette. Du dummet deg ut, sånn er det bare. Anonymkode: 30d8e...c74
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2025 #16 Skrevet 30. juni 2025 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Jo, jeg var veldig tydelig på at det var en forskrivelse. Her er det ikke jeg som har vanskelig for å forstå. Til trass for at jeg skrev en lang tekst og gjorde det enkelt å forstå. Da dreier det seg ikke lenger om å ha vanskelig for å forstå, da går en inn for å unngå å forstå. Anonymkode: 91ed6...753 Du har misforstått, det er det bare å innrømme. At du ikke skjønner det, kan du ikke skrive deg bort fra. Skjønner at du prøver å fikse opp altså, at det er vi andre som har feil, men det er ikke slik denne gangen. Anonymkode: 25d1c...1c5
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2025 #17 Skrevet 30. juni 2025 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Det er bare flaut at du kverulerer på dette. Du dummet deg ut, sånn er det bare. Anonymkode: 30d8e...c74 Nei. Å se det komiske i noe er ikke å dumme seg ut. Å nekte å erkjenne at noe kan være komisk, å være tørr og kjedelig, er å dumme seg ut. Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Du har misforstått, det er det bare å innrømme. At du ikke skjønner det, kan du ikke skrive deg bort fra. Skjønner at du prøver å fikse opp altså, at det er vi andre som har feil, men det er ikke slik denne gangen. Anonymkode: 25d1c...1c5 Nei, jeg har forklart hva som er komisk, at det kan leses slik, at den som skrev det ikke mente det slik men det kan leses på den måten og slik fremstå komisk. Jeg har skjønt poenget hele veien. Jeg har vært tydelig på det. Her faller du for eget argument; du har ikke skjønt poenget. Anonymkode: 91ed6...753
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2025 #18 Skrevet 30. juni 2025 Hadde tenkt å svare, men som vanlig utvikler denne tråden seg som pms på steroider. Dere som svarer er vel ikke tilfeldigvis hetero? 🧐 Anonymkode: 12f78...233
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2025 #19 Skrevet 30. juni 2025 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jo, jeg var veldig tydelig på at det var en forskrivelse. Anonymkode: 91ed6...753 Hva er det? Anonymkode: a2900...7a5
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2025 #20 Skrevet 30. juni 2025 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Biseksuell, ja. Bifil, nei. Anonymkode: 34e6b...e46 Det er så morsomt med personer som blir personlig fornærmet når de ser enkelte driter i den konstruerte forskjellen mellom bifil og biseksuell. Anonymkode: fd174...e94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå