Anonym bruker Skrevet 30. juni #1 Skrevet 30. juni Endelig ferie. Jeg har tatt ut ferie. Barna mine skal være hos farmoren og farfaren sin i 2 dager og min samboer skal jobbe. Vi bor trangt og han sa han skulle dra fysisk på jobb disse dagene så jeg kunne få leiligheten for meg selv, noe jeg har sett frem til etter et intenst år med sykdom, ubehandlet utbrenthet og manglende hvile. Jeg skulle nyte stillhet og får ting gjort som har hopet seg opp. I forrige uke hadde jeg barna alene og var i full jobb fordi samboer var borte.Jeg var ikke i form og sov dårlig. Turen valgte han å dra på pga. manglende evne til grensesetting. At han blir sliten, det er selvvalgt. Han påførte også hele familien en belastning som kunne vært unngått. Han sa « ta deg skikkelig fri i neste uke. Jeg booker spa til deg». I dag måtte jeg uansett opp kl 7 og fikk sure miner for å ikke bidra nok på morgenen. Det var i grunn bare kjefting fra en sliten mann som er utslitt av tiren han var på og som også snart tar ferie. Så jeg tenker at jeg neste år reiser jeg bort. Jeg hater dette samlivet til tider. Hvorfor skal småbarnslivet være så stressende og krevende Anonymkode: f3ae3...0fd
Anonym bruker Skrevet 30. juni #2 Skrevet 30. juni Kjenner meg veldig igjen i alt du skriver der. Jeg er fortsatt sammen med fyren, men skulle faktisk ha reist for mange år siden......Grunnen til at jeg fortsatt blir, er fordi vi nå har voksne barn og jeg kan styre min egen tid som jeg vil. Anonymkode: a8f1f...f71
Anonym bruker Skrevet 30. juni #3 Skrevet 30. juni Anonym bruker skrev (7 timer siden): I dag måtte jeg uansett opp kl 7 Hvorfor det? Anonymkode: 9a065...251
Anonym bruker Skrevet 30. juni #4 Skrevet 30. juni Aldri fred å få før barna flytter ut dessverre😏 det maset du opplever nå endrer bare form og går over til en annen type mas. Som en dårlig energi som bare endrer form😂 men fra spøk til revolver: mannen din virker litt som min, litt egoistisk. Det meste kretser rundt hans atmosfære, ellers blir det baluba. Kan ikke du si det rett ut at nå får han ta barna morgenene fordi du skal SOVE? Tror jeg hadde gitt han beskjed om hvor skapet skal stå rimelig kjapt… funker faktisk til tider. Anonymkode: 5cb1b...c8f
Anonym bruker Skrevet 1. juli #5 Skrevet 1. juli Sånn er det med barn, du hørres jo egoistisk ut selv! Har du tatt ferie fra mann og barn og?? Anonymkode: 72fa3...762
Anonym bruker Skrevet 1. juli #6 Skrevet 1. juli Er ikke barna hos besteforeldrene? Anonymkode: bcd0f...df9
Anonym bruker Skrevet 1. juli #7 Skrevet 1. juli Anonym bruker skrev (21 timer siden): Kjenner meg veldig igjen i alt du skriver der. Jeg er fortsatt sammen med fyren, men skulle faktisk ha reist for mange år siden......Grunnen til at jeg fortsatt blir, er fordi vi nå har voksne barn og jeg kan styre min egen tid som jeg vil. Anonymkode: a8f1f...f71 Du har ikke råd til å bo alene er vel den virkelige grunnen... Anonymkode: d5f1d...e0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå