Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min kommer alltid løpende mot meg når jeg henter han i bhg, men denne dagen gjorde han ikke det. Jeg gikk inn porten, såg han ingen plass.. men jeg hørte voldsom skriking, det kunne høre ut som min sønn. Masse tanker kommer, ånei, er han skadet?  Hva skjer?  Jeg går nærmere der hvor skrikene kommer fra og ser min sønn fortvilet, sparker og slår en ansatt. En ansatt satt å holdt han fast med makt. Gutten min prøvde febrilsk å forklare at han ønsket å løpe mot meg, da han såg meg..men fikk ikke lov. den voksne slapp taket og Gutten min løp bort til meg.

Det var fælt å se min sønn sånn. Er dette ok?

Anonymkode: 1898d...efb

Skrevet

Da hadde jeg spurt henne hva som foregikk. Hva har skjedd siden han skriker slikt. Å holde fast ett barn for at den ikke skal løpe mot mor sin høres veldig spesielt ut. Hva sier sønnen din om denne personene? Hvor gammel er din sønn? Er dette en person som er med å ha ansvar for sønnen din? 

Anonymkode: a4b27...44b

Skrevet

Regner med du fikk info om hva som foregikk? Mest sannsynlig har det oppstått en situasjon der det var nødvendig å roe han ned. Han ble sint og sparket og slo. Men regner med du fikk info eller spurte? 
jeg jobber i barnehage og det er rett som det er at vi må ta et barn på fanget og roe det ned om det har skjedd noe. Om et barn får raseriutbrudd og slått andre barn / voksne og skriker og raser må vi ta de på fanget og holde rundt til de roer seg ned. For egen del og for andres. Det kan virke voldsomt når en kommer utenfra og ikke vet hva som skjer. 

Anonymkode: 3aad0...555

Skrevet

Det er nærliggende å tenke seg at den ansatte har korrigert barnet ditt for et eller annet og idet barnet så deg, ville han slippe korrigering og løpe til mamma. 

Hva med å snakke med den ansatte og høre hva som skjedde?

Anonymkode: eaccf...1e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...