Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en del smerter i ene brystet ett års tid. Til tider hardt og kan ikke sove på den siden med brystet. 
Noen dager verker det veldig, andre dager ikke. 
Det svir. 
For et par uker siden kom det væske ut, men det varte kun et par dager. Ingenting nå. 

brystet føles mer normalt ut nå enn på lenge.. 

Kan ikke føle noen kuler tror jeg. 

Er det vits med legetime ?? 
får uansett kun legetime m vikarleger eller turnusleger… 

Anonymkode: deaeb...519

Skrevet

Så lenge det væsker så må du til lege ja. Det kan være noe, det kan være ingenting. Spiller ingen rolle om det er vikar eller turnus, alle kan henvise videre 

Anonymkode: f2d77...c99

Skrevet

Helt alvorlig, har du gått et år med bryst som verker, som blir hardt og vondt, så vondt at du ikke kan sove på den siden? Uten å gå til lege? Kom deg til legen med en gang 

Anonymkode: 4c4f1...3eb

Skrevet

Jo har selvfølgelig vært til lege. Ser nå at det kom ikke med i melding her. Var senest før påske og fikk beskjed om at dersom dette fortsatte, nok en gang ny turnus/vikar lege med samme beskjed - om at jeg skulle komme tilbake dersom det fortsatte.. 

Siden ingen av legene (4 lege timer siden i fjor høst), har sett, kjent på brystet - så har jeg tatt det som om jeg da er hysterisk ang dette brystet…. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har hatt en del smerter i ene brystet ett års tid. Til tider hardt og kan ikke sove på den siden med brystet. 
Noen dager verker det veldig, andre dager ikke. 
Det svir. 
For et par uker siden kom det væske ut, men det varte kun et par dager. Ingenting nå. 

brystet føles mer normalt ut nå enn på lenge.. 

Kan ikke føle noen kuler tror jeg. 

Er det vits med legetime ?? 
får uansett kun legetime m vikarleger eller turnusleger… 

Ja, du burde ha vært hos lege for lenge siden.

Anonymkode: a1f8f...274

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jo har selvfølgelig vært til lege. Ser nå at det kom ikke med i melding her. Var senest før påske og fikk beskjed om at dersom dette fortsatte, nok en gang ny turnus/vikar lege med samme beskjed - om at jeg skulle komme tilbake dersom det fortsatte.. 

Siden ingen av legene (4 lege timer siden i fjor høst), har sett, kjent på brystet - så har jeg tatt det som om jeg da er hysterisk ang dette brystet…. 

Nei, be om mammografi

Anonymkode: a1f8f...274

Skrevet

Du har vært hos lege 4 ganger med smerter i brystet uten at noen av legene har undersøkt det?

Det er jo ganske villt da. Det er riktignok sånn at smerter sjelden er kreft, det er gjerne hormonelt e.l for kreftkuler gjør ikke vondt.

Men når det væsker fra brystet og det er vondt så lenge skal det selvfølgelig sjekkes!

Bestill time igjen, si at det har vært vondt i et år og nå må det undersøkes for du kan ikke gå sånn og ikke vite hvorfor det er vondt. Be om mammografi.

Anonymkode: 66afc...84e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...