Anonym bruker Skrevet 29. juni #1 Skrevet 29. juni Jeg kommer til å briste i gråt hundre ganger. Hvordan skal jeg komme meg igjennom dagen? Anonymkode: c75d2...84e
Anonym bruker Skrevet 29. juni #2 Skrevet 29. juni Gjør jobben din så går det bra Anonymkode: f48e7...d21
Anonym bruker Skrevet 29. juni #3 Skrevet 29. juni Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Gjør jobben din så går det bra Anonymkode: f48e7...d21 Du er empatien selv skjønner jeg. Trist å høre HI, dere kan jo holde kontakten selv om hun slutter ❤️ Anonymkode: e244e...fe7
Anonym bruker Skrevet 30. juni #4 Skrevet 30. juni Anonym bruker skrev (7 timer siden): Du er empatien selv skjønner jeg. Trist å høre HI, dere kan jo holde kontakten selv om hun slutter ❤️ Anonymkode: e244e...fe7 Nei, det blir rart. Dette en en 15 år eldre mann. Han er bare så snill og god, og jeg kommer til å savne han dypt. HI Anonymkode: c75d2...84e
Anonym bruker Skrevet 30. juni #5 Skrevet 30. juni Anonym bruker skrev (15 timer siden): Jeg kommer til å briste i gråt hundre ganger. Hvordan skal jeg komme meg igjennom dagen? Anonymkode: c75d2...84e Ta deg sammen. Anonymkode: 09d7a...403
Anonym bruker Skrevet 30. juni #6 Skrevet 30. juni Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Ta deg sammen. Anonymkode: 09d7a...403 Føler du deg bedre nå? Gjorde det godt i hjertet? Hi. Kan du skrive et fint kort? 😊 bedre å gjøre det enn å angre siden. Anonymkode: 3fa5f...bb2
Anonym bruker Skrevet 30. juni #7 Skrevet 30. juni Anonym bruker skrev (9 timer siden): Nei, det blir rart. Dette en en 15 år eldre mann. Han er bare så snill og god, og jeg kommer til å savne han dypt. HI Anonymkode: c75d2...84e Hvordan gikk det hi? Det er alltid litt trist når nære kollegaer slutter. Anonymkode: 3ac50...d2e
Anonym bruker Skrevet 30. juni #8 Skrevet 30. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvordan gikk det hi? Det er alltid litt trist når nære kollegaer slutter. Anonymkode: 3ac50...d2e Jeg klarte å holde meg der og da, men hylgråt som et lite barn i bilen på vei hjem. Fikk ikke sagt det jeg følte for, men vurderer å sende han en melding i morgen. Hater avskjeder! HI Anonymkode: c75d2...84e
Anonym bruker Skrevet 30. juni #9 Skrevet 30. juni I alle dager. Han slutter i jobben, han dør ikke. Kan du ikke ha kontakt med han etter han slutter? Anonymkode: 13c3c...241
Anonym bruker Skrevet 30. juni #10 Skrevet 30. juni Anonym bruker skrev (21 minutter siden): I alle dager. Han slutter i jobben, han dør ikke. Kan du ikke ha kontakt med han etter han slutter? Anonymkode: 13c3c...241 Nei. Som skrevet lenger opp her, det blir rart. Det passer seg ikke. HI Anonymkode: c75d2...84e
Anonym bruker Skrevet 30. juni #11 Skrevet 30. juni Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Nei. Som skrevet lenger opp her, det blir rart. Det passer seg ikke. HI Anonymkode: c75d2...84e Men hvorfor? Er du gift? Er han gift? Slutter han fordi det var noe mellom dere? Anonymkode: 13c3c...241
Anonym bruker Skrevet 30. juni #12 Skrevet 30. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Men hvorfor? Er du gift? Er han gift? Slutter han fordi det var noe mellom dere? Anonymkode: 13c3c...241 Vi er begge gift, det er ingenting sånn. Men han har hjulpet meg mye i en vanskelig periode og vært en god kollega. Jeg kommer bare til å savne han sånn, han er bare snill og god. HI Anonymkode: c75d2...84e
prekæs Skrevet 30. juni #13 Skrevet 30. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Vi er begge gift, det er ingenting sånn. Men han har hjulpet meg mye i en vanskelig periode og vært en god kollega. Jeg kommer bare til å savne han sånn, han er bare snill og god. HI Anonymkode: c75d2...84e Forstår deg godt. Det er en god følelse å sette pris på gode kolleger.
Anonym bruker Skrevet 30. juni #14 Skrevet 30. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Vi er begge gift, det er ingenting sånn. Men han har hjulpet meg mye i en vanskelig periode og vært en god kollega. Jeg kommer bare til å savne han sånn, han er bare snill og god. HI Anonymkode: c75d2...84e OK, begynner å se tegningen… Anonymkode: 13c3c...241
Anonym bruker Skrevet 30. juni #15 Skrevet 30. juni prekæs skrev (7 minutter siden): Forstår deg godt. Det er en god følelse å sette pris på gode kolleger. Gode kollegaer (og konene deres) kan gå lei når man tyr til de for hjelp i vanskelige perioder. Anonymkode: 13c3c...241
Anonym bruker Skrevet 30. juni #16 Skrevet 30. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Vi er begge gift, det er ingenting sånn. Men han har hjulpet meg mye i en vanskelig periode og vært en god kollega. Jeg kommer bare til å savne han sånn, han er bare snill og god. HI Anonymkode: c75d2...84e Du er heldig som har hatt en god kollega, det er lov å sørge når han slutter. Bare overse surpompene i tråden her. Anonymkode: 3ac50...d2e
Anonym bruker Skrevet 1. juli #17 Skrevet 1. juli Anonym bruker skrev (16 timer siden): Vi er begge gift, det er ingenting sånn. Men han har hjulpet meg mye i en vanskelig periode og vært en god kollega. Jeg kommer bare til å savne han sånn, han er bare snill og god. HI Anonymkode: c75d2...84e Slike er gull verdt. Du kan uttrykke det i etterkant, siste dag på jobb er ofte litt overveldende uansett, så ta den praten siden. Jeg mener for øvrig det ikke burde være noe problem å ta en kaffe etter en tid, alder og kjønn spiller ingen rolle. Vi snakker ikke å henge rundt som bestevenner akkurat, men slå av en prat over en kaffe. Eller ta en telefon. Jeg har kontakt med kollegaer i alle aldre lang tid tilbake, bra folk er verdt å holde kontakt med. Anonymkode: ee063...d5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå