Anonym bruker Skrevet 30. juni #27 Skrevet 30. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Aldri. Jeg sender kjæresten ut eller i andre enden av huset eller går på do ifbm dusj. Kunne aldri falt meg inn å gå på do foran en jeg skal ha sex med. Ikke andre veien heller. Lukt og lyder skal ikke forekomme. Anonymkode: 21834...976 ikke i samme rom skjønner jeg, men at hun må helt ut eller i den andre enden av huset er litt rart. Hun står vel neppe å lytter ved dodøra for å høre på hvilke lyder du lager 😂 Anonymkode: 28023...d36
Anonym bruker Skrevet 30. juni #28 Skrevet 30. juni 4 hours ago, Anonym bruker said: Ble to forskjellige betydninger av hovedinnlegget her, for når du skrev "foran kjæresten" tolket noen det som i samme rom, mens du tydeligvis mente i samme hus? Å gå på do med kjæresten i samme hus er virkelig helt vanlig. Alle går på do, og det skal ikke være skambelagt på noen som helst måte altså. Tenk om dere skal på 14 dagers ferie sammen og bo på hotell, skal du holde deg i to uker da? Eller om du blir smittet av omgangssyken og får diare/oppkast? Både jeg og mannen går på do, ingen hemmeligheter rundt det, men vi har jo littegranne fintfølelse også. Ingen av oss bæsjer med den andre i rommet. Er vi f.eks på hotellferie siden jeg allerede har nevnt det, setter den som skal på do gjerne på TV/musikk i rommet før man går på do, så den som sitter igjen hører på den underholdningen istedenfor lydene fra badet Anonymkode: ecb4f...d8f Ja mener i samme hus, ikke at vi er sammen inne på do. Når vi er på feire så går jeg på toalettet i resepsjonen/lobbyen. Jeg vet at jeg har et problem, men håper at det kanksje blir bedre når vi har bodd sammen en stund? Var derfor jeg opprettet denne tråden Anonymkode: 60c12...440
Anonym bruker Skrevet 30. juni #29 Skrevet 30. juni Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Ja mener i samme hus, ikke at vi er sammen inne på do. Når vi er på feire så går jeg på toalettet i resepsjonen/lobbyen. Jeg vet at jeg har et problem, men håper at det kanksje blir bedre når vi har bodd sammen en stund? Var derfor jeg opprettet denne tråden Anonymkode: 60c12...440 Men, hjelp meg å forstå… Hva er du redd for? Anonymkode: 4f82a...371
Anonym bruker Skrevet 30. juni #30 Skrevet 30. juni Vi har tre barn sammen, eldste er 19, vært sammen i 22 år. Har aldri gått på do sammen med mannen, verken tissing eller bæsjing. Alle i vår familie låser døra når man går på do. Anonymkode: 6e809...90e
Anonym bruker Skrevet 1. juli #31 Skrevet 1. juli Njas... si det... tok vel kanskje ei uke fra vi ble sammen til vi gikk på do når den andre var på bader samtidig. 😅 Vært sammen i snart 20år nå. Anonymkode: 20f10...7e2
Anonym bruker Skrevet 1. juli #32 Skrevet 1. juli Anonym bruker skrev (På 29.6.2025 den 20.51): Hvor lang tid tok det før dere gikk på do foran kjæresten? Vi har vært sammen i snart 3 år og samboere i 2 måneder, men klarer ikke å gå på do når han er tilstede eller våken. Anonymkode: 60c12...440 Aldri, trenger både privatliv og pause fra alt innimellom, og da er det på do en får fred 🫣 Anonymkode: 3bcaa...63e
Anonym bruker Skrevet 1. juli #33 Skrevet 1. juli Anonym bruker skrev (7 timer siden): Ja mener i samme hus, ikke at vi er sammen inne på do. Når vi er på feire så går jeg på toalettet i resepsjonen/lobbyen. Jeg vet at jeg har et problem, men håper at det kanksje blir bedre når vi har bodd sammen en stund? Var derfor jeg opprettet denne tråden Anonymkode: 60c12...440 Jeg har mye av samme som deg, har ingenting med å ikke stole på partner å gjøre, det sitter langt inne i alle settinger. Dele hotell med venner eller kollegaer, eller hyttetur med både familie og venner. Bruker også toalett i resepsjon så langt det er mulig. Nå har jeg 26 år med med min partner, blir litt rundere i kanten etter både omgangssyke og diverse utfordringer med mage. Siste årene har det å slippe en promp blitt mer humor enn flaut. Vi går mye tur, der er det nå fritt frem å slippe det ut. Bra for magen og bedre enn å sitte å knipe igjen i sofaen. Men jeg er fremdeles glad i mitt privatliv knyttet til både toalettbesøk og dusj. Tenker det er helt greit, låse døren og få være i fred. Ikke alt må deles. For din egen tarm og mage, forsøk å finne en løsning hvor du er komfortabel nok til å gå på toalettet når magen din mener det er tid for det. Om du må sette på vifte, skru på dusjen eller springen for å ha «støy» nok til å slappe av, så er det helt ok. Det er aldri feil å lufte og spraye litt godlukt, slik at det ikke er ubehagelig for neste som inn. Du trenger ikke slippe opp alt, men heller forsøke å finne en måte som ikke gir deg magebesvær. Det blir lettere altså, men det tar så klart tid å venne seg til det. Anonymkode: d7bd8...109
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå