Gå til innhold

Hvor lenge før man går på do foran kjæresten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før dere gikk på do foran kjæresten? Vi har vært sammen i snart 3 år og samboere i 2 måneder, men klarer ikke å gå på do når han er tilstede eller våken.

Anonymkode: 60c12...440

Skrevet

Sammen i 30 år og går aldri på do når han er i samme rom. Litt privatliv vil jeg ha. 

Anonymkode: eab6d...9b1

Skrevet

Nevrotisk og umodent.

Skrevet

Hvorfor skal man gå på do foran hverandre?

Helt ubegripelig for meg.

Vi har da dodør av en grunn, på do er man alene 

Både jeg og mannen går på do alene, vi har vært sammen i snart 30 år.

Vi er hverken nevrotiske eller umodne, men ser ingen grunn til å bæsje med tilskuere.

Anonymkode: ecb4f...d8f

Skrevet

HI her, mener ikke at han er med på do. Men at jeg ikke klarer å gå på do hvis vi er sammen

Skrevet

Fra man må på do, verre er det ikke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

HI her, mener ikke at han er med på do. Men at jeg ikke klarer å gå på do hvis vi er sammen

Hæ? Samboere i to måneder og du klarer ikke å gå på do når han er der? Når han er i huset, eller på toalettet? Det siste er vel ikke krise, men det første??? Hvordan overlever man det?

Anonymkode: 4f82a...371

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Hæ? Samboere i to måneder og du klarer ikke å gå på do når han er der? Når han er i huset, eller på toalettet? Det siste er vel ikke krise, men det første??? Hvordan overlever man det?

Når han er i huset. Gjør det når han ikke er hjemme. Eller så står jeg opp på natten og bruker gjestetoalettet

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Når han er i huset. Gjør det når han ikke er hjemme. Eller så står jeg opp på natten og bruker gjestetoalettet

Hvorfor?

Skrevet

Jeg har vært sammen med mannen i 28 år, og på do går jeg ALENE!!!

Anonymkode: 0dd22...83d

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Hvor lang tid tok det før dere gikk på do foran kjæresten? Vi har vært sammen i snart 3 år og samboere i 2 måneder, men klarer ikke å gå på do når han er tilstede eller våken.

Tre timer og femtito minutter. 

Anonymkode: 8c644...dfc

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Dette høres veldig slitsomt og ikke helt normalt ut. Ser du for deg at du skal holde på sånn de neste 50 årene? 

Jeg liker å være aleine på badet når jeg går på do, men er ikke særere enn at mann og barn får smette inn om de må hente noe. Tanken om at jeg ikke skulle gå på di når jeg trenger det har aldri slått meg, så det har jeg gjort uansett hvem andre som er i huset. Muligens en bieffekt av å ha vokst om i et hjem med én do og 6 personer. Da var det bare å hive seg inn når det var ledig og ikke rom for å være sjenert. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Det er helt sykt.

Anonymkode: 28023...d36

Skrevet
Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Sammen i 30 år og går aldri på do når han er i samme rom. Litt privatliv vil jeg ha. 

Anonymkode: eab6d...9b1

Samme her. 

Anonymkode: d21ad...9df

Skrevet

Her har jeg mannen i bånd og han er med på do og sitter og ser på mens jeg gjør mitt. Jeg trodde det var normalt?

Anonymkode: fbaa9...132

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Her har jeg mannen i bånd og han er med på do og sitter og ser på mens jeg gjør mitt. Jeg trodde det var normalt?

Mannen min tørker meg etter jeg har bæsjet og jeg tørker han. Er vel det som er normalt? Tørker jo ikke min egen rompe🤯

Anonymkode: fbb44...44b

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Galskap! 

Du vet at alle mennesker går på do, sant? Det er en naturlig prosess. 

Å gå på do alene, altså være alene i rommet, ser jeg på som en selvfølge. Å komme inn på badet og hente noe mens jeg sitter på do, er helt greit, men jeg vil gjerne få bæsje i fred. 

Å ikke gå på do mens samboeren din er i huset er bare veldig, veldig unødvendig og en misforstått greie. Selvfølgelig skal du gå på do i ditt eget hjem, akkurat når du vil og har behov for det. Fra dag 1. 

Anonymkode: f3f10...64a

Skrevet

Vært sammen i 20 år og går aldri på do om mann eller barn befinner seg utenfor døra. Vi flyttet sammen ganske raskt, men hadde nok vært sammen ett halvt års tid før jeg gikk på do mens han var i samme etasje 

Anonymkode: 3f3ba...4b3

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Jeg likte denne😊

Anonymkode: 72108...0f3

Skrevet

For å snu på det, hvorfor iallverden bor du sammen med et menneske du ikke er trygg nok på til å vise at du faktisk er et menneske av kjøtt og blod som faktisk går på do? Dette er jo ikke gjennomførbart i det lange løp….

Til dere som maser om at dere ikke går på do når mannen er på toalettet, not the same! 

Skrevet

Jeg synes ikke det gjør noe å tisse selvom kjæresten eller en av barna er på badet, men hvis jeg skal noe mer enn å tisse vil jeg være alene og låser helst døra .

Anonymkode: 7ab0a...635

Skrevet

Aldri.

Jeg sender kjæresten ut eller i andre enden av huset eller går på do ifbm dusj. Kunne aldri falt meg inn å gå på do foran en jeg skal ha sex med. Ikke andre veien heller. Lukt og lyder skal ikke forekomme. 

Anonymkode: 21834...976

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Aldri.

Jeg sender kjæresten ut eller i andre enden av huset eller går på do ifbm dusj. Kunne aldri falt meg inn å gå på do foran en jeg skal ha sex med. Ikke andre veien heller. Lukt og lyder skal ikke forekomme. 

Hjelpes. Gjør han det samme? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hjelpes. Gjør han det samme? 

Hun gjør lignende ting ja. 

Skrevet

Ble to forskjellige betydninger av hovedinnlegget her, for når du skrev "foran kjæresten" tolket noen det som i samme rom, mens du tydeligvis mente i samme hus?

Å gå på do med kjæresten i samme hus er virkelig helt vanlig. Alle går på do, og det skal ikke være skambelagt på noen som helst måte altså. 

Tenk om dere skal på 14 dagers ferie sammen og bo på hotell, skal du holde deg i to uker da? Eller om du blir smittet av omgangssyken og får diare/oppkast?

Både jeg og mannen går på do, ingen hemmeligheter rundt det, men vi har jo littegranne fintfølelse også. Ingen av oss bæsjer med den andre i rommet. Er vi f.eks på hotellferie siden jeg allerede har nevnt det, setter den som skal på do gjerne på TV/musikk i rommet før man går på do, så den som sitter igjen hører på den underholdningen istedenfor lydene fra badet ;)

Anonymkode: ecb4f...d8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...