Gå til innhold

Stygt å si det men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er rart hvor mange som dukker opp og som er beste venn og veldig nær venn med noen som nettopp har gått bort, etter personen dør. 
Har sett det fleste ganger når spesielt yngre mennesker dør. Vi opplevde selv å miste en nær i familien, og da satt det folk å hylgråt og kranglet om hvem som var nærmest og kjente han best. Ingen av de hadde noen relasjon til han som døde, men visste hvem han var. 
det er så mye oppmerksomhets greier når folk dør. 

Anonymkode: 11904...caf

Skrevet

De kan vel ha hatt en relasjon selv om ikke du kjenner dem?

Anonymkode: 2030d...bef

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

De kan vel ha hatt en relasjon selv om ikke du kjenner dem?

Anonymkode: 2030d...bef

Mitt var et eksempel. Men generelt når folk dør er det ikke måte på hvor mange som er bestevenn og nære. Ser flere og flere snakker om dette nå 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Mitt var et eksempel. Men generelt når folk dør er det ikke måte på hvor mange som er bestevenn og nære. Ser flere og flere snakker om dette nå 

Hvor ser du det?

Anonymkode: cbe8e...b28

Skrevet

Hvor ser du det?

Veldig mange ungdommer snakker om dette på tik tok. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er rart hvor mange mennesker en krysser vei med. Jeg har mange jeg har vært nær med som jeg ikke har så mye kontakt med nå. Ett eksempel er en jeg var forelsket i da jeg var ung. Da han døde, dro jeg i begravelsen. Ingen der visste hvem jeg var, men for meg var det fryktelig vondt likevel. Jeg var bare hun bakerst som gråt stille. 

Anonymkode: ecb27...53e

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Veldig mange ungdommer snakker om dette på tik tok. 

Tik tok😂

Du milde måne. 

Skrevet

Tik tok😂

Du milde måne. 

Det er det ungdommer og folk som snakker på videoer og med fullt navn. Litt mer troverdig enn her inne bak et anonymt klikk 

Skrevet

Det er rart hvor mange mennesker en krysser vei med. Jeg har mange jeg har vært nær med som jeg ikke har så mye kontakt med nå. Ett eksempel er en jeg var forelsket i da jeg var ung. Da han døde, dro jeg i begravelsen. Ingen der visste hvem jeg var, men for meg var det fryktelig vondt likevel. Jeg var bare hun bakerst som gråt stille. 

Anonymkode: ecb27...53e

Men du kringkaster ikke at du var hans beste venn og den nærmeste? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...