Anonym bruker Skrevet 29. juni #1 Skrevet 29. juni Min eks er til stadighet innlogget på min Netflix, noe som irriterer meg en del. Jeg har konto som kun kan brukes av én av gangen. Mine to halvvoksne barn (som ikke bor hjemme) bruker den innimellom, og jeg selv innimellom. Men ingen av oss bruker den mer enn at vi klarer oss med den billigste kontoen. Når min ene datter var hos faren sin for 1,5 mnd siden, logget hun inn hos han for at de skulle se film. Og det er jo helt i orden. Men når jeg så skal bruke kontoen, var den opptatt. Jeg fikk logget han av via oversikten over brukte enheter, men så neste gang den andre datteren vår var hos han, så er han pålogget igjen. Denne gangen slet jeg med å få sett noe selv, da det fortsatte å stå at kontoen var i bruk, selv om jeg trodde jeg hadde logget han av. Jeg synes han kan opprette sin egen konto, og ikke snylte på meg😠 Anonymkode: fe303...c6e
Anonym bruker Skrevet 29. juni #2 Skrevet 29. juni Skift passord. Men da blir det vel kjedelig å ikke ha noe å syte om. Anonymkode: b66f6...e90
Anonym bruker Skrevet 29. juni #3 Skrevet 29. juni Det er jo en mulighet å si fra heller enn å sutre? Anonymkode: 200c7...a2a
Anonym bruker Skrevet 29. juni #4 Skrevet 29. juni Er jo bare å bytte passord Anonymkode: 4c8a2...959
Anonym bruker Skrevet 29. juni #5 Skrevet 29. juni Hvorfor bytter du ikke bare passord? Det hadde tatt kortere tid enn å opprette denne tråden Anonymkode: 16c17...b16
Anonym bruker Skrevet 30. juni #6 Skrevet 30. juni Da skifter du passord. Og neste gang datteren er hos faren strammer hun gjennom sin mobil til TVen istedenfor å logge inn. Anonymkode: 06d02...529
Anonym bruker Skrevet 30. juni #7 Skrevet 30. juni Jeg har fire barn, så har abonnementer med flere brukere, men de får ikke lov å logge på med andres tv'er likevel. Hadde noen runder her vi også hvor jeg ble kastet ut fordi venner av barna logget på vårt abonnement med sine tv'er. Så vi laget regelen om at bare våre egne elektroniske duppedingser kan brukes til våre abonnement Det kan fint du bestemme også. Når barna er hos venner og hos pappa må de bruke deres abonnement, for de abonnementene du betaler for kan bare brukes i deres hus. Anonymkode: 10f59...9e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå