Anonym bruker Skrevet 28. juni #1 Skrevet 28. juni Jeg har uttrykket meg og sagt ifra til min samboer at jeg savner at vi er mer nærme hverandre enn slik det er nå. Han jobber ekstremt mye og når han er hjemme i helgene så sitte vi i bare hver vår sofa. Jeg spør om å få litt kjærlighet, en massasje eller noe men det er alltid ett ork og blir ikke noe av. Han skylder på at han er så sliten pga jobben osv men han er ikke villig til å bytte jobb heller. Jeg sier til han nå at forholdet vårt lider nå pga jobben hans. Han gir 100 % av seg selv på jobben og når han er hjemme er tåler han ingenting før han blir sur og sint. Orker lite. Men å bytte jobb vil han heller ikke for han vil ikke gå ned i lønn med å jobbe med noe annet. Han sier han vil at vi skal få det bedre sammen osv men som jeg sier til han at det nytter ikke bare å si det men man må faktisk gjør det også. Jeg er så lei av tomme løfter og at det ikke skjer noe. Synest at dette er ganske tøft for vi er glad i hverandre men merker at vi sklir bare mer og mer ifra hverandre pga dette. Vi har hatt mye opp og nedturer i løpet av forholdet vårt. Mye pga min sykdom og jobben hans. Vært sammen i over 13 år Anonymkode: 79519...0ef
Anonym bruker Skrevet 29. juni #2 Skrevet 29. juni Høres ut som det er en forventningsbrist her? Dere har helt forskjellig forventninger til forholdet rett og slett. Du venter på at han skal ha fri fra jobb så han kan være sammen med deg, gi deg oppmerksomhet, massasje, kos i armkroken og gode samtaler. Han derimot ønsker å slappe av når han har fri, og blir sur når han ikke kan det, men møter krav og forventninger også på hjemmebane? Dere må finne en middelvei som begge er tilfreds med. Anonymkode: f5c15...ed9
Anonym bruker Skrevet 29. juni #3 Skrevet 29. juni Anonym bruker skrev (9 timer siden): Høres ut som det er en forventningsbrist her? Dere har helt forskjellig forventninger til forholdet rett og slett. Du venter på at han skal ha fri fra jobb så han kan være sammen med deg, gi deg oppmerksomhet, massasje, kos i armkroken og gode samtaler. Han derimot ønsker å slappe av når han har fri, og blir sur når han ikke kan det, men møter krav og forventninger også på hjemmebane? Dere må finne en middelvei som begge er tilfreds med. Anonymkode: f5c15...ed9 Hans forventning er tilsynelatende å slippe hele greia. Så da må HI får en kjæreste som gjør kjæresteting, og samboeren bli singel 🤷🏼♀️ Anonymkode: 9c5af...8f2
Anonym bruker Skrevet 29. juni #4 Skrevet 29. juni Hvis du trenger med nærhet i form av at han skal ta initiativet, så tenker jeg du også må ta det. Hva med at du gir han massasje? Anonymkode: 03aba...dac
Anonym bruker Skrevet 29. juni #5 Skrevet 29. juni Dere passer kanskje ikke sammen, for dere har behov for ulike ting. Om mannen min sutrer over manglende kos og massasje når jeg kom sliten hjem fra jobb så hadde jeg klikka. Anonymkode: 88e20...f59
Anonym bruker Skrevet 29. juni #6 Skrevet 29. juni Takk for svar til dere over. Han ser selv problemet sier han, at det er for mye jobb og dette går ut over forholdet. Problemet er hvordan vi skal løse det. Det handler ikke med t jeg setter krav til han og krever kos når han kommer hjem sliten fra jobb, da jobb er noe man selvfølgelig kan bli sliten av til tider. Men når dette blir ett problem fordi han jobber 12 timer hver dag og netter, hele tiden. Da er det ikke ett lite forbi gående problem. Dette går ut over vårt forhold og tiden vi har sammen. Han gir ikke beskjed til jobben at dette blir for mye men sier heller ja til alt. Og nå er det nok for min del. Vi hjemme kan ikke komme på siste plass hele tiden og få restene av han fordi han gir alt av seg på jobben. Anonymkode: 79519...0ef
Anonym bruker Skrevet 29. juni #7 Skrevet 29. juni Hva med å flytte ut en stund slik at han ser alvoret? Regner med dere har barn sammen, så nå i ferien ville det vært en ypperlig tid å teste dette ut. Du tar ferie fra jobb og tar med barna et stykke unna til en Airbnb mens han jobber og kommer hjem til tomt hus. Be han tenke seg om det er slik han ønsker å ha det. Anonymkode: e7543...67f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå