Anonym bruker Skrevet 27. juni #1 Skrevet 27. juni Normalt at menn spør etter snap i første eller andre setning ? Hvis jeg ikke gir snappen min så blir de sur. Noen har tilogmed blokkert meg på datingapp Anonymkode: 510bc...42d
Anonym bruker Skrevet 27. juni #3 Skrevet 27. juni Menn er redd for kvinner, nå som samtykkeloven gir årelang fengselsstraff der det står ord mot ord ved falsk anklage. Vis at du er en ekte feminist ved å bli solomor ved kunstig befrukting og hold menn unna. Anonymkode: 7052a...6a9
sug lut Skrevet 28. juni #4 Skrevet 28. juni Anonym bruker skrev (6 timer siden): Menn er redd for kvinner, nå som samtykkeloven gir årelang fengselsstraff der det står ord mot ord ved falsk anklage. Vis at du er en ekte feminist ved å bli solomor ved kunstig befrukting og hold menn unna. Anonymkode: 7052a...6a9 Hvorfor legger du det samme innlegget inn i hver eneste tråd? Du er så gørr.
Anonym bruker Skrevet 28. juni #5 Skrevet 28. juni sug lut skrev (53 minutter siden): Hvorfor legger du det samme innlegget inn i hver eneste tråd? Du er så gørr. Jeg har ikke sett innlegget før, du må sannelig støvsuge hele dib. Og for et humør man må ha for å lirke ut av seg noe uinteressant. Anonymkode: e350f...1ea
Anonym bruker Skrevet 28. juni #6 Skrevet 28. juni Anonym bruker skrev (8 timer siden): Menn er redd for kvinner, nå som samtykkeloven gir årelang fengselsstraff der det står ord mot ord ved falsk anklage. Vis at du er en ekte feminist ved å bli solomor ved kunstig befrukting og hold menn unna. Anonymkode: 7052a...6a9 Jeg tror du misforsto hi. Hi, det er jo en super måte å sortere bort idiotene tidlig. Anonymkode: af188...0f5
Anonym bruker Skrevet 28. juni #7 Skrevet 28. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg tror du misforsto hi. Hi, det er jo en super måte å sortere bort idiotene tidlig. Anonymkode: af188...0f5 Ja. Virker veldig desperat og viser hva de er ute etter Anonymkode: 510bc...42d
Anonym bruker Skrevet 28. juni #8 Skrevet 28. juni Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg har ikke sett innlegget før, du må sannelig støvsuge hele dib. Og for et humør man må ha for å lirke ut av seg noe uinteressant. Anonymkode: e350f...1ea Mens du som må kommentere på det lyser det glede og lykke av? Anonymkode: af188...0f5
Anonym bruker Skrevet 28. juni #9 Skrevet 28. juni Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Ja. Virker veldig desperat og viser hva de er ute etter Anonymkode: 510bc...42d Problemet er at det er så mange som er slik. Anonymkode: 4bc07...c46
Anonym bruker Skrevet 28. juni #10 Skrevet 28. juni Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Problemet er at det er så mange som er slik. Anonymkode: 4bc07...c46 Ja. 95% Anonymkode: 510bc...42d
Anonym bruker Skrevet 28. juni #11 Skrevet 28. juni Hele nettdatingsideen er med på å ødelegge samfunnet og mennesker - folk snakker ikke sammen, folk ghoster hverandre uten normal høflighet, ingen tåler en dråpe ubehag med å få et nei, mange har forventninger om at bildene med eller uten filter skal samsvare med «real life» i minst 100%. Det er ikke bare uærlighet, alle er liksom feige på et vis .. og det er verst med etniske nordmenn, av en eller annen grunn .. menn med bakgrunn fra Midt-Østen, Frankrike, Storbritannia, USA, India har vist seg fra mye bedre side enn nordmenn i mitt «lille» utvalg i løpet av 4 år på ulike datingsplattformer Anonymkode: 6f9bb...b28
Anonym bruker Skrevet 28. juni #12 Skrevet 28. juni Menn betaler ofte for datingside/app, så de ønsker å snakke på andre forum. Er ikke noe galt å gi bort snappen sin. Er jo bare å slette eller blokkere om du ikke liker han Anonymkode: 227cc...c37
Anonym bruker Skrevet 28. juni #13 Skrevet 28. juni Anonym bruker skrev (10 timer siden): Jeg har ikke sett innlegget før, du må sannelig støvsuge hele dib. Og for et humør man må ha for å lirke ut av seg noe uinteressant. Anonymkode: e350f...1ea Sug lut har helt rett. Anonymkode: 4f488...d05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå