Anonym bruker Skrevet 26. juni #1 Skrevet 26. juni Litt usikker på hva jeg skal gi og trenger tips.🤔 vi fyller begge året med to ukers mellomrom i sommer. Vi skal på konsert i sommer som han har jøpt billetter til, skal og på en julekonsert som jeg har kjøpt billetter til. Føler at jeg må gi mer, men hva da? Begge har barn og ekteskap bak seg, så vi treffes ikke hver uke. Anonymkode: b40a5...d1c
Anonym bruker Skrevet 26. juni #2 Skrevet 26. juni Noe til hobbyen/interessen hans? Opplevelsesgave? (En tur, spa, forestilling dere kan nyte sammen). Anonymkode: fb73d...166
Anonym bruker Skrevet 26. juni #3 Skrevet 26. juni Gavekort til en behandling på en barbershop pysjamas i sateng eller et eller annet kvalitetsbomull som er ekstra god mot huden litt artig og kul plante i potte sykkelbriller En god bok etter hans smak Anonymkode: 1a628...cf4
Anonym bruker Skrevet 29. juni #4 Skrevet 29. juni Anonym bruker skrev (På 26.6.2025 den 22.27): Gavekort til en behandling på en barbershop pysjamas i sateng eller et eller annet kvalitetsbomull som er ekstra god mot huden litt artig og kul plante i potte sykkelbriller En god bok etter hans smak Anonymkode: 1a628...cf4 Han er glad i pynteting og willow tree figurer. https://www.sofiesgull.no/heart-of-gold?gQT=1 Tenkte på denne, men finnes den i kvinnelig variant tru 🤔 Anonymkode: b40a5...d1c
Anonym bruker Skrevet 29. juni #5 Skrevet 29. juni Er konsertbillettene du har kjøpt tiltenkt som en del av gaven? Anonymkode: fcc19...994
Anonym bruker Skrevet 29. juni #6 Skrevet 29. juni Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Er konsertbillettene du har kjøpt tiltenkt som en del av gaven? Anonymkode: fcc19...994 Usikker, egentlig ikke 🤔 han vet ihvertfall om det. Anonymkode: b40a5...d1c
Anonym bruker Skrevet 6. juli #7 Skrevet 6. juli Tenker å kjøpe willow tree figur med hjertet til han, kjøper jeg da damen med hjerte eller mannen 🤔 Anonymkode: b40a5...d1c
Anonym bruker Skrevet 6. juli #8 Skrevet 6. juli Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Tenker å kjøpe willow tree figur med hjertet til han, kjøper jeg da damen med hjerte eller mannen 🤔 Anonymkode: b40a5...d1c Mannen. Han er nok homofil. Anonymkode: 2e533...b60
Anonym bruker Skrevet 6. juli #9 Skrevet 6. juli Sorry. Jeg kunne ikke dy meg. En voksen mann som samler på sånne figurer? Har aldri hørt om. Anonymkode: 2e533...b60
Anonym bruker Skrevet 6. juli #10 Skrevet 6. juli Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Sorry. Jeg kunne ikke dy meg. En voksen mann som samler på sånne figurer? Har aldri hørt om. Anonymkode: 2e533...b60 Mhm, ja. Han har fem stykk, er ikke homofil. Anonymkode: b40a5...d1c
Anonym bruker Skrevet 6. juli #11 Skrevet 6. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Mhm, ja. Han har fem stykk, er ikke homofil. Anonymkode: b40a5...d1c Du får kjøpe damen, da. Og si den symboliserer deg som gir vekk hjertet ditt. Passe klissete. Anonymkode: 2e533...b60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå