Gå til innhold

Hvorfor er man så urimelig og dritt venn bare for engangs gang av å glemme planer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har folk så lett av å kalle noen dritt venn og at de bør finne seg bedre venner bare fordi man glemte en plan som ble planlagt for lenge siden (2 måneder) i fylla men ikke tatt opp igjen før 2 dagers? 

jeg skjønner veldig godt om det er noe som alltid gjentar seg for det synes jeg også. Men av og til kan ting skje og ting glemmes uten at det er gjort på vondt ment til personen. Mannen min hadde lovet vår kompis å feire sin bursdag hos oss, uten at jeg var med på det. Dette skjedde for 2 måneder siden. Og da tok han det opp i dag, jeg tenkte jo bare «hæ?» å så «ååå faen.. tror jeg hørte mannen min lovte noe den dagen..». Jeg skulle ønske at kompisen vår minnet oss på det for 1 uke siden. Vi har hatt så mye som har skjedd i det siste at den tanken forsvant heelt.. og ja dette er fyste gang vi glemmer noe avtale med han. For vi har gjort andre avtaler med andre denne uken og jeg skjønner noen synes det er dritt gjort å invitere dem på disse planene da men glemte av seg det andre.. jeg føler meg litt kjip og speseilt på mannen min som lovte han dette i fylla.. 

Anonymkode: 0b8cc...09e

Skrevet

Du må virkelig begynne å lese gjennom før du poster! Engangs gang? Før 2 dagers? 

Og du har ikke glemt det fordi det ble avtalt i fylla. Du har laget flere tråder om saken her inne, og om du har ‘glemt’ det så er det fordi du ikke ville ha festen. 

Anonymkode: 82b86...1d1

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Du må virkelig begynne å lese gjennom før du poster! Engangs gang? Før 2 dagers? 

Dette.

Anonymkode: c43eb...84b

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Og du har ikke glemt det fordi det ble avtalt i fylla. Du har laget flere tråder om saken her inne, og om du har ‘glemt’ det så er det fordi du ikke ville ha festen. 

Jaja ble litt skrubbel i teksten. Jeg hadde ikke noe i mot å ha fest men glemte det fort ut etter personlige greier og tankekjør

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jaja ble litt skrubbel i teksten. Jeg hadde ikke noe i mot å ha fest men glemte det fort ut etter personlige greier og tankekjør

Bare slutt. Du hadde MYE i mot å ha festen. 

Dere bryter et løfte to dager (?) før festen skal være, det gjør dere til dårlige venner. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Bare slutt. Du hadde MYE i mot å ha festen. 

Dere bryter et løfte to dager (?) før festen skal være, det gjør dere til dårlige venner. 

Jeg HADDE ikke det. Du skjenner meg ikke engang. Men du kan si så mye du vil ditt svar er ikke irrelevant om hva du tror. Folk kan glemme seg ut

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Jeg HADDE ikke det. Du skjenner meg ikke engang. Men du kan si så mye du vil ditt svar er ikke irrelevant om hva du tror. Folk kan glemme seg ut

Denne festen burde vært snakket om for flere uker siden. 

Anonymkode: 0ba20...846

Skrevet

Du har skrevet utallige tråder her om hvor uvillig du er til å ha venner på middag, venner på fest osv.

Så at folk begynner å bli lei er da ikke rart.

Men jo, om det er planlagt å ha kompisene bursdag hos dere burde det vært planlagt bedre enn dette, det er jeg enig i 

Anonymkode: 07d98...d1e

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Det er faktisk kul umulig å forstå hva du skriver.

«Men du kan si så mye du vil ditt svar er irrelevant om hva du tror?»

Hva i alle dager mener du?

Skrevet
amandine skrev (5 timer siden):

Det er faktisk kul umulig å forstå hva du skriver.

«Men du kan si så mye du vil ditt svar er irrelevant om hva du tror?»

Hva i alle dager mener du?

Det er ikke vanskelig i det hele tatt, hvis jeg tolker rett her. 

Noen har laget en avtale i fylla, den ble glemt, ingen sa noe. Rett før blir det oppdaget at ingen egentlig har fulgt med her. Da blir det følelser, dritt av en venn, jeg er bare et menneske som kan gjøre feil… alt som følger med når du skal bli voksen uten å vite hvordan. 

Neste steg er å bli voksen. Sett dere ned, fortell at dette ikke var hensikten, hva gjør vi nå? Løs problemet. Hvis dere kan prate sammen og finne en løsning, vel 👍🏻 bra jobba. 

Anonymkode: 2324c...28f

Skrevet

Dette har du malt på opptil flere ganger før. 

Anonymkode: 1e6bc...c77

Skrevet

Hvor gamle er dere egentlig? 

Anonymkode: 85447...ce7

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvor gamle er dere egentlig? 

Anonymkode: 85447...ce7

De er i 25 årene 🤪

Anonymkode: 1ee37...ba8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...