Anonym bruker Skrevet 27. juni #51 Skrevet 27. juni Anonym bruker skrev (20 timer siden): Nei, det kan ikke din arbeidsgiver, med mindre du har hatt høyt sykefravær i åresvis uten at det som er forsøkt av tilrettelegging har hjulpet. Å true med dette synes jeg også er såpass alvorlig at jeg hadde meldt fra til tillitsvalgt og verneombud. Anonymkode: d09f3...8d4 Jeg kommer ikke til å true med noe som helst, men jeg vil poengtere for sjefen min at ordningen har fungert veldig fint uten særlig fravær. Og at jeg selvsagt skal rette meg etter sjefens ordre, og med det sagt så er han klar over det. Anonymkode: e88a6...daf
Anonym bruker Skrevet 27. juni #52 Skrevet 27. juni Anonym bruker skrev (5 timer siden): Den ser jeg. Nå er jeg på kontoret tre dager i uken, så jeg er jo tilstede der mest. Jeg kan ikke helt se hva som er forskjellen egentlig. For jeg gjør det samme både der og på hjemmekontor. Anonymkode: e88a6...daf Tre dager burde jo være helt tilstrekkelig! Nå begynner jeg også å stusse litt over denne sjefen… Men står fast på at nysgjerrig og åpen dialog løser det meste. Lykke til! Migrene suger 😤 Anonymkode: cbe17...ae9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå