Anonym bruker Skrevet 26. juni #1 Skrevet 26. juni Jeg tenkte å kjøpe noe godt på polet til mannen min. En sommerdrikk, noe godt, fint og lett. Tips? …eller er det stusselig? Anonymkode: fcd7c...698
Anonym bruker Skrevet 26. juni #2 Skrevet 26. juni Min mann hadde blitt glad for en flaske med god whiskey Anonymkode: e6c1b...8f1
Anonym bruker Skrevet 26. juni #4 Skrevet 26. juni Min mann er glad i "bobler". Anonymkode: 237b3...ef5
Anonym bruker Skrevet 26. juni #5 Skrevet 26. juni Hva liker han å drikke til vanlig? Anonymkode: 20797...17e
Anonym bruker Skrevet 26. juni #7 Skrevet 26. juni Han er glad i en god konjakk, men jeg syns det virker litt tungt på sommeren 😅 Hi Anonymkode: fcd7c...698
Anonym bruker Skrevet 26. juni #8 Skrevet 26. juni Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg tenkte å kjøpe noe godt på polet til mannen min. En sommerdrikk, noe godt, fint og lett. Tips? …eller er det stusselig? Anonymkode: fcd7c...698 Er han mann kjøper du whiskey. Anonymkode: 94038...904
Anonym bruker Skrevet 26. juni #9 Skrevet 26. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Han er glad i en god konjakk, men jeg syns det virker litt tungt på sommeren 😅 Hi Anonymkode: fcd7c...698 Jeg ville heller kjøpt noe jeg visste han likte enn å ende opp med å kjøpe noe han ikke liker. Anonymkode: 09afc...18d
Anonym bruker Skrevet 26. juni #10 Skrevet 26. juni Det er mye gode smaker på gin. Noen av de er litt mer sommerlige enn whiskey. Anonymkode: 02cb8...3d2
Anonym bruker Skrevet 26. juni #11 Skrevet 26. juni Anonym bruker skrev (4 timer siden): Han er glad i en god konjakk, men jeg syns det virker litt tungt på sommeren 😅 Hi Anonymkode: fcd7c...698 Spør på polet etter enn lettere og sommerlig konjakk 😊 Anonymkode: 043b1...125
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå