Anonym bruker Skrevet onsdag kl 19:42 #1 Skrevet onsdag kl 19:42 Fikk kjøp dem på Meny for et års tid siden eller der omkring, men nå finner jeg dem ingen steder. Noen som vet? På nett eller i butikk? Den brukes til både oppvask, rengjøring og flekkfjerning her i huset, så jeg skulle gjerne fått tak i noen pakker før vi går tom. Anonymkode: a6073...017
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 19:45 #2 Skrevet onsdag kl 19:45 Har du spurt butikken du handler i? Anonymkode: 971db...695
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 20:15 #3 Skrevet onsdag kl 20:15 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Har du spurt butikken du handler i? Anonymkode: 971db...695 Nei, men hvis det er noe butikkene har mulighet til å ta inn skal jeg høre med dem. Takk for tips☺️ Anonymkode: a6073...017
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 20:18 #4 Skrevet onsdag kl 20:18 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Nei, men hvis det er noe butikkene har mulighet til å ta inn skal jeg høre med dem. Takk for tips☺️ Anonymkode: a6073...017 Meny har en ganske lang liste med ting som er valgfritt sortiment. De har et sortiment de MÅ ha, også har de et utvalg de KAN bestille inn om det er etterspørsel etter det. Om du ikke får tak i har vel sitronsåpestykkene tatt litt over etter sunligt? Anonymkode: d0cdb...071
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 20:19 #5 Skrevet onsdag kl 20:19 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Meny har en ganske lang liste med ting som er valgfritt sortiment. De har et sortiment de MÅ ha, også har de et utvalg de KAN bestille inn om det er etterspørsel etter det. Om du ikke får tak i har vel sitronsåpestykkene tatt litt over etter sunligt? Anonymkode: d0cdb...071 Sitronsåpe er vel bare til flekkfjerning? Anonymkode: 2c8f1...c82
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 20:23 #6 Skrevet onsdag kl 20:23 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Nei, men hvis det er noe butikkene har mulighet til å ta inn skal jeg høre med dem. Takk for tips☺️ Anonymkode: a6073...017 Ja, hør med dem. Anonymkode: 971db...695
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå