Anonym bruker Skrevet onsdag kl 18:41 #1 Skrevet onsdag kl 18:41 Hvilke tips har dere til sunne måltider? Jeg sliter med å spise sunt, synes det er så kjedelig og ikke smaker så godt 🙃 Anonymkode: c5cf9...7a2
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 18:50 #2 Skrevet onsdag kl 18:50 Til frokost spiser jeg yt proteinyoghurt. Har den i en skål og fyller på med noe godt, i dag hadde jeg müsli, eplebiter og jordbær. Til lunsj spiste jeg to knekkebrød med leverpostei og agurk, pluss en sånn flat fersken. Til middag spiste jeg hjemmelaget pasta bolognese og jordbær med fløte til dessert. Nå i kveld spiste jeg en kroneis. Bortsett fra isen føler jeg at jeg spiser ganske sunt. Anonymkode: 5b379...754
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 19:13 #3 Skrevet onsdag kl 19:13 Jeg spiser ikke frokost, men til lunsj rundt 1130 spiser jeg eggerøre lagd av to egg. Til middag spiser jeg enten kyllingsalat/tacosalat, laks med grønnsaker eller kjøtt med brokkolisalat. Anonymkode: bd210...46d
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 19:18 #4 Skrevet onsdag kl 19:18 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg spiser ikke frokost, men til lunsj rundt 1130 spiser jeg eggerøre lagd av to egg. Til middag spiser jeg enten kyllingsalat/tacosalat, laks med grønnsaker eller kjøtt med brokkolisalat. Anonymkode: bd210...46d Spiser du bare to måltider? Blir du ikke veldig sulten på morgenen og kveld? Og må du ikke spise veldig mye volum for å dekke kaloribehovet når du bare spiser to måltider? Anonymkode: c5cf9...7a2
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 19:22 #5 Skrevet onsdag kl 19:22 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Spiser du bare to måltider? Blir du ikke veldig sulten på morgenen og kveld? Og må du ikke spise veldig mye volum for å dekke kaloribehovet når du bare spiser to måltider? Anonymkode: c5cf9...7a2 Nei, jeg kjenner ikke så ofte på sult egentlig. Ligger vel på 600-800 kalorier per dag regner jeg med. Anonymkode: bd210...46d
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 19:25 #6 Skrevet onsdag kl 19:25 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Nei, jeg kjenner ikke så ofte på sult egentlig. Ligger vel på 600-800 kalorier per dag regner jeg med. Anonymkode: bd210...46d Det er jo alt for lite kalorier? Hvordan holder du ut? Anonymkode: c5cf9...7a2
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 20:15 #7 Skrevet onsdag kl 20:15 Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Nei, jeg kjenner ikke så ofte på sult egentlig. Ligger vel på 600-800 kalorier per dag regner jeg med. Anonymkode: bd210...46d Ingenting ved det er sunt. Anonymkode: b960e...bfc
Ledda Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden Hvor mye veier du egentlig hvis du spiser 600-800kalorier? Er du på slankekur?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå