Anonym bruker Skrevet onsdag kl 16:24 #1 Skrevet onsdag kl 16:24 Jeg bare lurer på om jeg er normal eller unormal. Når jeg ringer moren min og ikke får svar blir jeg egentlig litt bekymret med en gang fordi hun alltid har mobilen i nærheten og sender "jeg ringer deg tilbake" sms hvis hun legger på/ikke tar telefonen. Mens faren min blir jeg litt mindre bekymret fordi han ikke uvanlig er dårlig på å svare og se på telefonen om noen har ringt. Anonymkode: 03e3d...80c
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 16:36 #2 Skrevet onsdag kl 16:36 Og ja, jeg skulle tilfeldigvis ringe både moren og faren min i dag (de er skilt) og ingen av de svarte og nå er jeg redd det er noe galt med broren min eller en av de, selv om rasjonaliteten i meg sier at det bare er tilfeldig og at det har en naturlig, ufarlig forklaring. Hvordan kan man slutte å overtenke sånn? Anonymkode: 03e3d...80c
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 16:44 #3 Skrevet onsdag kl 16:44 Det forstår jeg. Jeg har gamle foreldre selv og veien til bekymring er kort. Jeg vet ikke om dine er gamle eller om du har andre grunner til bekymring. Men heller det enn å gi blaffen, tenker jeg. Anonymkode: a6066...bed
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 16:50 #4 Skrevet onsdag kl 16:50 Når det gjelder mamma så blir jeg fort bekymret. Hun er over 80, har dårlig helse og bor alene i hus med trapp. Har kjørt bort til henne hvis hun ikke svarer på telefonen på et par timer. Anonymkode: 9b7ae...03c
Blop Skrevet onsdag kl 16:52 #5 Skrevet onsdag kl 16:52 Når jeg ringer eldre mennesker, som i tillegg bor alene, kan jeg bli ganske raskt bekymret. Andre mennesker, som jobber og har hobbyer som kan holde de borte fra tlf, tar det lengre tid. Det vil vel si at det er situasjonsbetinget.
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 17:20 #6 Skrevet onsdag kl 17:20 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Det forstår jeg. Jeg har gamle foreldre selv og veien til bekymring er kort. Jeg vet ikke om dine er gamle eller om du har andre grunner til bekymring. Men heller det enn å gi blaffen, tenker jeg. Anonymkode: a6066...bed De er ikke så gamle (60-årene), jeg er bare en person som bekymrer meg mye og lett dessverre. Anonymkode: 03e3d...80c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå