Iiiiik Skrevet 26. juni #26 Skrevet 26. juni Siden 2004, da hadde jeg to spontanaborter og fant et fint fellesskap å dele skuffelsene og tanker med.
Elizabeth Skrevet 27. juni #28 Skrevet 27. juni (endret) Siden 1. juli 2019. Så jeg er relativt fersk her enda. Snart 6 års jubileum🥳 Endret 27. juni av Elizabeth
Anonym bruker Skrevet 28. juni #29 Skrevet 28. juni Siden jeg ventet første i 2007. Anonymkode: e3399...780
Anonym bruker Skrevet 28. juni #30 Skrevet 28. juni Sikkert 12 år, av og på. Sjekker innom 2-3 ganger i uka (men kan også gå flere uker hvor jeg glemmer det helt!) og skriver kanskje noe her selv et par ganger i måneden. Anonymkode: 75132...d43
Anonym bruker Skrevet 28. juni #32 Skrevet 28. juni Siden 2000, bare noen måneder etter oppstart, så jeg er en av de med lengst fartstid. Det har vært interessant å følge utviklingen fra da alle aktivitet måtte signere med nick og nye tråden la seg over andre slik at kranklage slik at de ble presset ut av Siden. Det var færre brukere Anonymkode: 00d1b...116
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå