Anonym bruker Skrevet onsdag kl 07:36 #1 Skrevet onsdag kl 07:36 Har vært syk for ca 5 uker siden med kraftig virus og oppdaget da to kuler i nakken på høyre side. den ene er ca midt på nakken og den andre ca 5 cm bak øret. Synes de begynte å bli mindre, men nå har de stått på stedet hvil igjen, mindre men kjenner dem fortsatt. Er fortsatt litt slimete i nese og hals. Bestilt legetime og fått time på mandag, men nå er jeg stressa for at det kan være noe farlig, så kjedelig å gå sånn til mandag. Noen med erfaringer ifht dette? Anonymkode: e2c1f...c6b
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 12:38 #2 Skrevet onsdag kl 12:38 Lymfeknuter? Anonymkode: c9962...b5f
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 13:23 #3 Skrevet onsdag kl 13:23 Jeg vil også tro at det er lymfeknuter, vanlig at de blir forstørret når man er syk. Anonymkode: b15ac...932
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 14:51 #4 Skrevet onsdag kl 14:51 Men pleier det å ta så langt tid til de blir borte😁 Anonymkode: e2c1f...c6b
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 14:56 #5 Skrevet onsdag kl 14:56 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Men pleier det å ta så langt tid til de blir borte😁 Anonymkode: e2c1f...c6b Jeg har ingen erfaring med det selv, men i følge google så er det enkelte personer som kan kjenne de hele tiden uten at det er noe galt. Samtidig som det er anbefalt å sjekke det opp hvis det går lenger enn 3 uker. Forhåpentligvis er det ikke noe galt hos deg heller, men sikkert svar får du jo dessverre ikke før du har vært hos lege. Anonymkode: b15ac...932
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 15:01 #6 Skrevet onsdag kl 15:01 Er nok lurt ja, men tenkte om andre har vært bort i å ha hatt dem så lenge😁 Anonymkode: e2c1f...c6b
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 21:33 #7 Skrevet onsdag kl 21:33 Hovne lymfekjertler etter infeksjoner er veldig vanlig. Kan sitte i lenge. Anonymkode: 2e2fb...b5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå