Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 21:12 #1 Skrevet tirsdag kl 21:12 Jeg har egentlig gitt litt opp, tar aldri initiativ lengre. Men han gjør! Han tar kontakt med meg, men vi treffes "aldri"! Virker som han kun vil vite om jeg er tilgjengelig! Merker at jeg blir sint på han. Anonymkode: 8930b...db8
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 21:15 #3 Skrevet tirsdag kl 21:15 Hva er grunnen til at dere aldri treffes da? Har han unnskyldninger for å ikke møtes i siste liten eller? Anonymkode: b2e6f...702
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 21:27 #4 Skrevet tirsdag kl 21:27 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Hva er grunnen til at dere aldri treffes da? Har han unnskyldninger for å ikke møtes i siste liten eller? Anonymkode: b2e6f...702 Det passer liksom ikke... virker som han gruer seg/ikke gidder.. men vil ha meg tilgjengelig! Har truffet han 5 ganger siste halve året. Han tar kontakt hver uke Anonymkode: 8930b...db8
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 21:30 #5 Skrevet tirsdag kl 21:30 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det passer liksom ikke... virker som han gruer seg/ikke gidder.. men vil ha meg tilgjengelig! Har truffet han 5 ganger siste halve året. Han tar kontakt hver uke Anonymkode: 8930b...db8 Og når han tar kontakt hva er det han skriver da? Anonymkode: b2e6f...702
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 05:01 #6 Skrevet onsdag kl 05:01 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Og når han tar kontakt hva er det han skriver da? Anonymkode: b2e6f...702 Han spør om når vi kan treffes og han soør om bilder av meg f.eks. Anonymkode: 8930b...db8
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 08:01 #7 Skrevet onsdag kl 08:01 Han høres manipulerende ut, gå videre Anonymkode: eeee8...a79
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 08:10 #8 Skrevet onsdag kl 08:10 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Han høres manipulerende ut, gå videre Anonymkode: eeee8...a79 Har spurt han rett ut om han holder meg for narr ! Da sier han: Nei, du vet jeg liker deg. Anonymkode: 8930b...db8
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 08:28 #9 Skrevet onsdag kl 08:28 Du må i hvert fall ikke sende seksualiserte bilder! Jeg ville sagt at jeg vil avslutte og at han slutter å kontakte deg. Spør han om begrunnelse, kan du bare si at du vil gå videre. Anonymkode: 2f8bb...3b1
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 09:05 #10 Skrevet onsdag kl 09:05 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Du må i hvert fall ikke sende seksualiserte bilder! Jeg ville sagt at jeg vil avslutte og at han slutter å kontakte deg. Spør han om begrunnelse, kan du bare si at du vil gå videre. Anonymkode: 2f8bb...3b1 Jeg har sendt sånne bilder. Men angrer nå. Da får jo han sitt. Anonymkode: 8930b...db8
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 14:47 #11 Skrevet onsdag kl 14:47 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Har spurt han rett ut om han holder meg for narr ! Da sier han: Nei, du vet jeg liker deg. Anonymkode: 8930b...db8 Du må ikke bedømme ut fra hva han sier, men hva han gjør. Dette er grunnleggende. Anonymkode: 38929...bf5
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 15:58 #12 Skrevet onsdag kl 15:58 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du må ikke bedømme ut fra hva han sier, men hva han gjør. Dette er grunnleggende. Anonymkode: 38929...bf5 Det er faen meg sant ! Anonymkode: 8930b...db8
Superdolly Skrevet onsdag kl 16:01 #13 Skrevet onsdag kl 16:01 Hvorfor finner du deg i å være en slik manns leketøy? Hvorfor gidder du å sitte på vent til en som tydelig demonstrerer at han driter i deg og dine følelser? Hvorfor har du ikke mer respekt for deg selv?
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 20:20 #14 Skrevet onsdag kl 20:20 Superdolly skrev (4 timer siden): Hvorfor finner du deg i å være en slik manns leketøy? Hvorfor gidder du å sitte på vent til en som tydelig demonstrerer at han driter i deg og dine følelser? Hvorfor har du ikke mer respekt for deg selv? Nei. Fordi jeg tydeligvis er dum i hodet. Og har et håp Anonymkode: 8930b...db8
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 20:24 #15 Skrevet onsdag kl 20:24 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Jeg har sendt sånne bilder. Men angrer nå. Da får jo han sitt. Anonymkode: 8930b...db8 Du har jo fått utallige råd i utallige tråder om å kutte han ut, og jada det skal du, men likeså popper det opp nye tråder som dette. Han kommer aldri til å bli den du ønsker, slutt å kryp for han. Anonymkode: 28cfa...db8
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 20:33 #16 Skrevet onsdag kl 20:33 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Du har jo fått utallige råd i utallige tråder om å kutte han ut, og jada det skal du, men likeså popper det opp nye tråder som dette. Han kommer aldri til å bli den du ønsker, slutt å kryp for han. Anonymkode: 28cfa...db8 Nei. Har aldri laget en tråd om dette. Jeg kryper heller ikke, jeg tar aldri kontakt Anonymkode: 8930b...db8
Superdolly Skrevet onsdag kl 20:43 #17 Skrevet onsdag kl 20:43 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Nei. Har aldri laget en tråd om dette. Jeg kryper heller ikke, jeg tar aldri kontakt Anonymkode: 8930b...db8 Men du sitter der og venter, og det er han fullstendig klar over. Han vet nøyaktig hvor han har deg, og han sørger for å holde deg der. Og han er fullstendig klar over at alt han trenger å gjøre for at du skal sitte der og vente, er at han tar kontakt en gang annenhver måned eller så. Hvorfor har du ikke mer selvrespekt? Håp, skrev du. Hvordan i all verden kan du ha et håp om at dette skal bli noe i nærheten av et likeverdig forhold noen gang? Du burde ikke finne deg i å bli behandlet på denne måten.
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 20:53 #18 Skrevet onsdag kl 20:53 Superdolly skrev (10 minutter siden): Men du sitter der og venter, og det er han fullstendig klar over. Han vet nøyaktig hvor han har deg, og han sørger for å holde deg der. Og han er fullstendig klar over at alt han trenger å gjøre for at du skal sitte der og vente, er at han tar kontakt en gang annenhver måned eller så. Hvorfor har du ikke mer selvrespekt? Håp, skrev du. Hvordan i all verden kan du ha et håp om at dette skal bli noe i nærheten av et likeverdig forhold noen gang? Du burde ikke finne deg i å bli behandlet på denne måten. Jeg må bare avslutte, skjønner jo det Anonymkode: 8930b...db8
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 21:18 #19 Skrevet onsdag kl 21:18 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Jeg må bare avslutte, skjønner jo det Anonymkode: 8930b...db8 Det er det eneste rette, du fortjener noen bedre. Anonymkode: b2e6f...702
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 21:42 #20 Skrevet onsdag kl 21:42 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Det er det eneste rette, du fortjener noen bedre. Anonymkode: b2e6f...702 Takk ❤️ Anonymkode: 8930b...db8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå