Anonym bruker Skrevet 24. juni #27 Skrevet 24. juni Anonym bruker skrev (6 timer siden): Lakrits. Men jeg har sær smak. Anonymkode: 85133...b7a Me too! Helst salt lakris. Anonymkode: 4dc9d...4f9
Anonym bruker Skrevet 24. juni #28 Skrevet 24. juni Søt lakris eller tutti frutti Anonymkode: f00d9...bd5
Anonym bruker Skrevet 24. juni #29 Skrevet 24. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Me too! Helst salt lakris. Anonymkode: 4dc9d...4f9 Hvilken konsistens har salt lakris strøet? Er det hardt eller er det mykt litt sånn som panda lakris? Anonymkode: f4ff6...31b
Anonym bruker Skrevet 25. juni #30 Skrevet 25. juni Karamellsaus eller nøtter Anonymkode: f9d64...6b9
Anonym bruker Skrevet 25. juni #31 Skrevet 25. juni Halvparten oboy pulver, halvparten jordbær strøssel. 🤩 Anonymkode: 72b84...b49
Anonym bruker Skrevet 25. juni #32 Skrevet 25. juni Varm sjokolade som stivner, jordbær eller oreo 😊 ...gjerne på softis med oreosmak! Anonymkode: 8bd24...c1a
Anonym bruker Skrevet 25. juni #33 Skrevet 25. juni Syrlig jordbær, vært min favoritt siden jeg var liten. Sjokoladetrekk som stivner på isen er også godt, men det har de ikke så mange steder. Krokan høres veldig godt ut, det har jeg aldri smakt på softis, men skal teste neste gang Anonymkode: b8b8d...b5a
☆☆☆ Skrevet 25. juni #34 Skrevet 25. juni Daim eller søt lakris. Men etter å ha blitt svindla og fått salt lakris ein gong har eg slutta med lakrisstrø. Ein slik risiko tek eg nødig igjen.
FruGa Skrevet 25. juni #35 Skrevet 25. juni Anonym bruker skrev (22 timer siden): Hvilken konsistens har salt lakris strøet? Er det hardt eller er det mykt litt sånn som panda lakris? Anonymkode: f4ff6...31b Litt sprøtt, men ikke hardt😋
*Miss Marple* Skrevet 26. juni #36 Skrevet 26. juni Kira skrev (På 24.6.2025 den 21.09): Jeg har aldri smakt noe annet enn sjokolade, men krokan og lakris hørtes jo kjempe godt ut (hver for seg). Det var godt å se😅jeg trodde jeg var den eneste som aldri har smakt noe annet enn sjokoladepulver. Nå fikk jeg lyst på softis, jeg tror det er år siden jeg spiste det sist.
Yellow Brick Road Skrevet 27. juni #40 Skrevet 27. juni Anonym bruker skrev (På 24.6.2025 den 18.19): Varm sjokoladesaus hørtes sykt godt ut, men har aldri vert noe sted som har det... Anonymkode: f4ff6...31b Nei, jeg har ikke fått det her i Norge. Men vi bodde et par år i utlandet og der var Soft-is med varm sjokoladesaus helt vanlig - og veldig godt.
Anonym bruker Skrevet 28. juni #41 Skrevet 28. juni Skikkelig krokan eller lakris. Ulempen er at begge renner 😩 jordbær er også godt. Anonymkode: 12916...67b
Anonym bruker Skrevet 28. juni #42 Skrevet 28. juni Hva er det for strø jentene i 2 girls 1 cup har på isen sin? Det ser i alle fall godt ut. Anonymkode: c4a87...766
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå