Gå til innhold

Er det virkelig sånn det er å ha 4 barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anna Rasmussen. Herregud sååå idyllisk!  Veloppdragne perfekte barn ! Jeg blir deprimert av å følge hun, har selv 4 barn 😵🧐🤓

Anonymkode: a0850...336

Skrevet

Det hun legger ut på nett er selvfølgelig ikke representativt for hvordan det er i realiteten.

Anonymkode: 0aa6a...049

Skrevet

Jeg er sikker på at du også har noen minutter i døgnet med idyll, det er de minuttene hun legger ut veit. Hva som skjer de resterende 23 timene aner ingen utenfor deres vegger....

Men det er sant at man kan være heldig med ting også, det er ikke alt man kan styre med oppdragelse. Barnas personlighet, hvilket nummer i søskenflokken de forskjellige personlighetene har osv.

Jeg har også fire barn, og hadde yngste kommet først hadde jeg aldri fått fire 🙈 Hun var en skikkelig "high-need" baby altså.

Men mine fire, under 9 år mellom eldste og yngste, har aldri kranglet. Bittelitt søskenuenighet, men det har gått måneder og år mellom hver gang. Det regner jeg med har med personlighet å gjøre.

Men de er selvfølgelig perfekt oppdratt også 😅

Anonymkode: b4376...bc7

Skrevet

Hvis du har 4 barn selv, så vet du jo at det ikke er realiteten.

Anonymkode: 59cae...e94

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Hvis du har 4 barn selv, så vet du jo at det ikke er realiteten.

Anonymkode: 59cae...e94

Nei. Sant det. Men mine er ALDRI venner. Vi kan ALDRI kjøre bil eller finne på noe !

Skrevet
Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Jeg er sikker på at du også har noen minutter i døgnet med idyll, det er de minuttene hun legger ut veit. Hva som skjer de resterende 23 timene aner ingen utenfor deres vegger....

Men det er sant at man kan være heldig med ting også, det er ikke alt man kan styre med oppdragelse. Barnas personlighet, hvilket nummer i søskenflokken de forskjellige personlighetene har osv.

Jeg har også fire barn, og hadde yngste kommet først hadde jeg aldri fått fire 🙈 Hun var en skikkelig "high-need" baby altså.

Men mine fire, under 9 år mellom eldste og yngste, har aldri kranglet. Bittelitt søskenuenighet, men det har gått måneder og år mellom hver gang. Det regner jeg med har med personlighet å gjøre.

Men de er selvfølgelig perfekt oppdratt også 😅

Anonymkode: b4376...bc7

Jeg må bare droppe å følge henne. Maken til perfekt hjem og alt strøkent og perfekt 

Men takk for at du deler din erfaring ❤️

Skrevet

Det er klart det ikke er idyll hele tiden for henne, heller.

Med forbehold, selvsagt, for jeg følger henne ikke og vet ikke annet enn det jeg har fått med meg fra en random vg-side. Men hun fikk vel barn veldig tidlig, har flere forskjellige fedre til barna, har vært gjennom skilsmisse og samlivsbrudd. Det er helt sikkert ikke bare enkelt eller rett frem. 
Hun er åpenbart god i forretning og i faget sitt som blogger, hun har holdt på lenge og hun selger en vare. Varen hun selger er inntrykket av det perfekte liv. Inntrykket.

Skrevet

Å følge Anna Rasmussen, som selger barn for mest mulig penger, er jo bare trist. De barna, og andre barn, skal virkelig slippe å måtte smile fordi mor trenger penger.  Slutt å følge spetakkelet, lev livet ditt som andre, uten å tenke på Anna Rasmussen. 

Anonymkode: 39eb0...d61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...