Anonym bruker Skrevet 24. juni #1 Skrevet 24. juni Har hørt mye bra om Dept Q og vurderer å se den, men er skikkelig pyse og liker ikke se ting som er skummelt og/eller ekkelt. Lurer derfor på om noen her har sett den og kan si noe om det? Anonymkode: 86d78...213
Anonym bruker Skrevet 24. juni #2 Skrevet 24. juni Nei, den er ikke særlig skummel. Er politikrim, så litt spenning er det selvfølgelig. Men jeg har lest bøkene (som er skrevet av en dansk forfatter) og likte de godt. Så den danske innspillingen og likte den godt også. Så Dept Q var ikke noen stor høydare for meg. De har bare solgt rettighetene til å lage enda en ny innspilling liksom... Anonymkode: 3cc6d...087
Anonym bruker Skrevet 24. juni #3 Skrevet 24. juni Jo litt ekkel. Men skikkelig bra! Anonymkode: 112ae...5ab
Anonym bruker Skrevet 24. juni #4 Skrevet 24. juni Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jo litt ekkel. Men skikkelig bra! Anonymkode: 112ae...5ab Er det mulig å si noe om hva som var ekkelt uten å spoile? Anonymkode: 86d78...213
Anonym bruker Skrevet 24. juni #5 Skrevet 24. juni Ikke skummel. Likte den godt. Har lest bøkene og liker dem, savnet endel derfra, men men. Ikke sett den danske innspillingen, en kollega mente den er bedre og likte ikke denne. Anonymkode: c4f82...858
Anonym bruker Skrevet 24. juni #6 Skrevet 24. juni Ikke skummel. Jeg er skikkelig pyse selv, men syns denne er uproblematisk. Men som sagt over er det en ting jeg syns er ekkel jeg også, ref tittelen på boka. Anonymkode: 0e112...280
Gemini77/ Skrevet 24. juni #7 Skrevet 24. juni Jeg har lest alle bøkene. Er ikke skummelt og ekkelt, bare spennende. Serien er fra første boka og er verken ekkel eller skummel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå