Anonym bruker Skrevet 24. juni #1 Skrevet 24. juni Jeg har fått injeksjonspenner mot migrene. Kaster dere de i restavfallet eller leverer dere de på apoteket? Når jeg goggler ser det ut som om de skal leveres på apoteket, men de på apoteket mente de skulle kastes i restsøppla.. Hva gjør du? Anonymkode: 83752...2a6
Anonym bruker Skrevet 24. juni #4 Skrevet 24. juni Restavfall, men pakker selvsagt inn sprøytespissene. Anonymkode: 1fb1e...dc7
Anonym bruker Skrevet 24. juni #5 Skrevet 24. juni Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Restavfall, men pakker selvsagt inn sprøytespissene. Anonymkode: 1fb1e...dc7 Hva pakker du de inn i? Anonymkode: 2463c...53e
Anonym bruker Skrevet 24. juni #6 Skrevet 24. juni Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Restavfall, men pakker selvsagt inn sprøytespissene. Anonymkode: 1fb1e...dc7 Tenker du på vanlig sprøyter? Dette er er penner hvor spissen forsvinner inn i pennen etter bruk. Hi Anonymkode: 83752...2a6
Anonym bruker Skrevet 24. juni #7 Skrevet 24. juni Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hva pakker du de inn i? Anonymkode: 2463c...53e Det jeg gjør, er å legge de i tom brusflaske. Fyller opp og kaster. Med kork. Anonymkode: 50624...a4f
Anonym bruker Skrevet 24. juni #8 Skrevet 24. juni Har penn med fire doser. Skrur på ny nål pr. dose. Kaster nålene i en tom medisinboks, skrur på lokket når boksen er full og kaster i restavfall. Dette er i samråd med apotek. Anonymkode: 2820c...a9e
Anonym bruker Skrevet 24. juni #9 Skrevet 24. juni Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Har penn med fire doser. Skrur på ny nål pr. dose. Kaster nålene i en tom medisinboks, skrur på lokket når boksen er full og kaster i restavfall. Dette er i samråd med apotek. Anonymkode: 2820c...a9e Wegovy 😉 Anonymkode: 1fb1e...dc7
Anonym bruker Skrevet 24. juni #10 Skrevet 24. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Wegovy 😉 Anonymkode: 1fb1e...dc7 Nope. Anonymkode: 2820c...a9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå