Anonym bruker Skrevet 23. juni #1 Skrevet 23. juni Jeg har en person på snapchat som jeg ikke ønsker kontakt med og to ganger nå så har han sendt meg en melding/chat som jeg ikke har åpnet også har den forsvunnet etter 1-2 måneder (husker ikke helt), har han slettet den da eller er det sånn at snapper automatisk blir slettet etter en viss tid? Anonymkode: bad44...109
Anonym bruker Skrevet 23. juni #2 Skrevet 23. juni Tror den forsvinner av seg selv. Men hvorfor har du ikke slettet han? Anonymkode: 528d2...f0d
Anonym bruker Skrevet 23. juni #3 Skrevet 23. juni Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Tror den forsvinner av seg selv. Men hvorfor har du ikke slettet han? Anonymkode: 528d2...f0d Fordi jeg ikke ønsker slette han, er redd for å såre så da er det lettere å bare ignorere. Anonymkode: bad44...109
Anonym bruker Skrevet 23. juni #4 Skrevet 23. juni Hvis han sletter den så ligger den der fortsatt, og du ser inne i meldingen at den er slettet. Så den har sikkert forsvunnet pga tidsbegrensning. Anonymkode: 22e45...aad
Anonym bruker Skrevet 23. juni #5 Skrevet 23. juni 25 minutes ago, Anonym bruker said: Fordi jeg ikke ønsker slette han, er redd for å såre så da er det lettere å bare ignorere. Anonymkode: bad44...109 Hvis du ikke vil ha noe kontakt med han så er vel ikke de så farlig om han blir såret? Anonymkode: c4c92...242
Anonym bruker Skrevet 23. juni #6 Skrevet 23. juni Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Hvis han sletter den så ligger den der fortsatt, og du ser inne i meldingen at den er slettet. Så den har sikkert forsvunnet pga tidsbegrensning. Anonymkode: 22e45...aad Jeg tør ikke gå inn for å se... Anonymkode: bad44...109
Anonym bruker Skrevet 23. juni #7 Skrevet 23. juni Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hvis du ikke vil ha noe kontakt med han så er vel ikke de så farlig om han blir såret? Anonymkode: c4c92...242 Er redd for å møte på han plutselig og uventet. Anonymkode: bad44...109
Anonym bruker Skrevet 23. juni #8 Skrevet 23. juni Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Jeg tør ikke gå inn for å se... Anonymkode: bad44...109 Var ikke meldingen borte? Anonymkode: 22e45...aad
Anonym bruker Skrevet 23. juni #9 Skrevet 23. juni Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Var ikke meldingen borte? Anonymkode: 22e45...aad Jo, så det i oversikten (eller hva det kalles?). Anonymkode: bad44...109
Anonym bruker Skrevet 24. juni #10 Skrevet 24. juni Anonym bruker skrev (5 timer siden): Fordi jeg ikke ønsker slette han, er redd for å såre så da er det lettere å bare ignorere. Anonymkode: bad44...109 Typisk... Anonymkode: 528d2...f0d
Anonym bruker Skrevet 24. juni #11 Skrevet 24. juni Anonym bruker skrev (8 timer siden): Fordi jeg ikke ønsker slette han, er redd for å såre så da er det lettere å bare ignorere. Anonymkode: bad44...109 Det er jo enda mer sårende ! Anonymkode: ff6c2...164
Anonym bruker Skrevet 24. juni #12 Skrevet 24. juni Anonym bruker skrev (8 timer siden): Fordi jeg ikke ønsker slette han, er redd for å såre så da er det lettere å bare ignorere. Anonymkode: bad44...109 Tull og tøys. Kanskje lettere for deg, for han er det ikke det. Skjerp deg! Anonymkode: 0e558...ca5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå