Anonym bruker Skrevet mandag kl 19:53 #1 Skrevet mandag kl 19:53 Hvordan klarer man/du å takle sult ved vektnedgang? Sultfølelse er noe jeg sliter mest med og som gjør det vanskelig for meg å lykkes med å gå ned i vekt. Har 30 kg jeg ønsker å gå ned... Anonymkode: 57cbd...eb2
Anonym bruker Skrevet mandag kl 19:55 #2 Skrevet mandag kl 19:55 Husk at sult kun er følelsen av at fett fjernes fra kroppen din. Omfavn sultfølelsen. Anonymkode: ea9ab...023
Anonym bruker Skrevet mandag kl 20:16 #3 Skrevet mandag kl 20:16 For meg går sultfølelsen over etter en uke ca. Hvis jeg da spiser til faste tider, så merker jeg ikke så mye til den lenger. Anonymkode: e3083...7ad
Anonym bruker Skrevet mandag kl 20:31 #4 Skrevet mandag kl 20:31 Be om wegovy. Så lenge du ikke har alvolige bivirkninger, er det større sjanse for at du klarer å gå ned og opprettholde lavere vekt når du tar en medisin som mitvirker sultfølelsen. Anonymkode: e41fa...f69
Anonym bruker Skrevet mandag kl 21:24 #5 Skrevet mandag kl 21:24 Anonym bruker skrev (1 time siden): Husk at sult kun er følelsen av at fett fjernes fra kroppen din. Omfavn sultfølelsen. Anonymkode: ea9ab...023 Hvordan omfavner man sultfølelsen Anonymkode: 1adeb...085
Anonym bruker Skrevet mandag kl 21:34 #6 Skrevet mandag kl 21:34 tenk at det ikke er farlig. Drikk gode teer, kaffe, vann. Anonymkode: aeea3...74d
Anonym bruker Skrevet mandag kl 22:35 #7 Skrevet mandag kl 22:35 Google etter mat med høyt volum og få kalorier, så slipper du gå sulten. Anonymkode: 0686d...688
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå