Gå til innhold

Hva skal du i sommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke planer har du i sommer? 

Jeg skal være mest hjemme, gå fjellturer, være på stranda, dra ut med båt og lese bøker.

Anonymkode: a3a7d...1aa

Skrevet

Skal 2 uker til Lofoten og til Finnmark. 2 uker i Italia og 1 uke i Tyskland. 

Anonymkode: 89880...ddd

Skrevet

En liten tur rundt i Norge, antageligvis ikke lenger nord enn sånn omtrent Trondhjem.  Vi får se.

Anonymkode: a3243...bfc

Skrevet

Jeg skal i all hovedsak kose meg i fred og ro hjemme. Deilig! 

Anonymkode: c9eea...91e

Skrevet

1 uke på hytta og 3 uker i Tyrkia. 

Anonymkode: 65b49...8df

Skrevet

Vi skal til sydligere strøk, mest pga barna. Aller helst ville jeg bare gått i fjellet og kost meg på hytta, og reist litt rundt i Norge. Blir nok litt tid til det også 😊

Anonymkode: 73207...d1c

Skrevet

Blir 6-7 uker på hytta, med en og annen dagstur. Tar meg ikke råd til å reise noe sted akkurat nå. 

Anonymkode: 83032...0c8

Skrevet

Misunnelige på alle som har lang ferie. Jobber innen helse og det er knapt så man får 3uker. Vi skal besøke slekt og venner rundt i landet.

Anonymkode: 112c1...6ae

Skrevet

Kjøre campingvogn til Union Lido i Italia og deretter til Kroatia. Være vekke i 4 uker. 

Anonymkode: 5dd24...9c5

Skrevet

En drøy uke i Alicante-området, en uke på Kreta, en uke i Tromsø. Og så skal barna være med på Norway cup

Anonymkode: 4aed6...584

Skrevet

En helgetur til Sverige med mannen.

En helgetur til Oslo med søsteren min.

Ellers skal jeg være hjemme. Ungdommene på 16 og 18 skal jobbe hele ferien.

Anonymkode: f30a0...e14

Skrevet

Føler vi ikke kan ta oss råd til ordentlig ferie, så vi blir hjemme og fikser på ting med huset, og tar fri av og til. 

Anonymkode: 36627...0df

Skrevet

Hytta, fjelltur og Kristiansand

Anonymkode: 387e5...f69

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Misunnelige på alle som har lang ferie. Jobber innen helse og det er knapt så man får 3uker. Vi skal besøke slekt og venner rundt i landet.

Tre uker er jo helt normalt.

Anonymkode: 387e5...f69

Skrevet

2 uker i Tyrkia , 1 uke på hytten og en uke på øst og sørlandet🤩 skikkelig klar for ferie nå🌞🌴

Anonymkode: c38a4...2d9

Skrevet

Vi skal kjøre fra Oslo over Hardangervidda med stopp forskjellige steder på Vestlandet som f.eks. Voss og Bergen. Skal også på en hytte i Østfold og besøke noen venner i Larvik. Deilig med en rolig ferie hvor vi ser flere deler av vårt fine land 🤩

Anonymkode: 5046f...a1d

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 23.6.2025 den 21.22):

Hvilke planer har du i sommer? 

Jeg skal være mest hjemme, gå fjellturer, være på stranda, dra ut med båt og lese bøker.

Anonymkode: a3a7d...1aa

Skal akkurat det samme 😊

Anonymkode: 22d87...d35

Skrevet

Et par uker fri hjemme først, så et par uker roadtrip i Europa før en uke på Norway cup. 

Anonymkode: cb4a1...fd7

Skrevet

En uke på en gresk øy og to uker på hytta

Anonymkode: 58034...671

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 24.6.2025 den 7.39):

Jeg er butikksjef og har aldri hatt mer enn tre uker.

Mannen driver verksted og har aldri hatt mer en en uke sammenhengende, han tar som regel en dag nå og da om vi skal noe...

Anonymkode: f30a0...e14

Skrevet

Vi skal til Portugal i bryllup, blir en blanding av vanlig familieferie og overdose slekt. Ellers består sommeren av tre flytteprosjekter - sønn 1, sønn 2 og min gamle mor. Ellers planlegger vi å gå Aurlandsdalen og å være på hytta, både når vi har ferie og når vi jobber. 

Anonymkode: 4d8a5...f9c

Skrevet

Jeg vet jammen ikke. Er alene med tolvåringen i to uker og da pleier vi alltid å finne på noe. I år frister ikke utlandet, jeg føler at det er for utrygt. Men jeg er helt tom for ideer. 

Anonymkode: 496e8...d12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...