Anonym bruker Skrevet mandag kl 17:03 #1 Skrevet mandag kl 17:03 Hva er enkleste måte å gjøre det på?😊 Bildene ligger lagra på googlefoto. Anonymkode: 91db0...62b
Anonym bruker Skrevet mandag kl 17:07 #2 Skrevet mandag kl 17:07 Jeg er fornøyd med Fotoknudsen. Anonymkode: 8cf1c...c97
Anonym bruker Skrevet mandag kl 17:09 #3 Skrevet mandag kl 17:09 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg er fornøyd med Fotoknudsen. Anonymkode: 8cf1c...c97 Men går det ann å kopiere bilder direkte inn i fotoboka, eller må det lages mappe på datamaskinen først? 🤔 evt lage en mappe og så blir fotoboka laga av seg selv med bilder i kronologisk rekkefølge? Har kun cromebook, blir det vanskeligere da? Anonymkode: 91db0...62b
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 13:31 #4 Skrevet tirsdag kl 13:31 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Men går det ann å kopiere bilder direkte inn i fotoboka, eller må det lages mappe på datamaskinen først? 🤔 evt lage en mappe og så blir fotoboka laga av seg selv med bilder i kronologisk rekkefølge? Har kun cromebook, blir det vanskeligere da? Anonymkode: 91db0...62b Det er jeg usikker på, er en stund siden jeg lagde fotobok så husker ikke hvordan det var. Anonymkode: 8cf1c...c97
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 14:17 #5 Skrevet tirsdag kl 14:17 Jeg bruker Japan photo. Da jeg lagde fotobok til min konfirmant lagde jeg med utgangspunkt i kategorier istedenfor i tidsrekkefølge. Eksempel på kategorier, baby, småbarn (toddler), jul, 17.mai (kronologosk rekkefølge ett bilde per år, hobby, kule steder vi har vært, bursdager (ett bilde per år) søskenbilder, besteforeldre og oldeforeldre, bilder jeg elsker som ikke passet inn andre steder, fotograf-bilder. Anonymkode: f5a73...5f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå