Anonym bruker Skrevet mandag kl 16:11 #1 Skrevet mandag kl 16:11 Startet i ny jobb for 3 mnd. siden. Ble forespeilet en utfordrende stilling med mye ansvar. De første 3 mnd. av prøvetid har jeg vært vikar for en kollega som er langtidssykemeldt. Hen er på vei tilbake, men klarer ikke ta stilling til avklaringer om arbeidsdeling/bruk av kalender så andre vet når hen er på jobb etc. Her sitter jeg på ubestemt tid med basale oppgaver som egentlig ikke er mine. Jeg har forsøkt å få leder i take. Vedkommende er nesten aldri tilstede. Har hatt en skikkelig samtale med hen i løpet av 3 mnd. Som jeg kalte inn til! Ble lovet at alt skulle endre seg, men det klarer jeg ikke tro på. Fuck. Jeg er forbanna. Vurderer å søke meg vekk i prøvetiden. Jeg kan ikke kaste bort kompetansen min på denne måten. Har en stødig CV og gode referanser. Fortjener bedre. Noen som har tilsvarende erfaringer og/eller råd? Anonymkode: 935ec...9f5
Anonym bruker Skrevet mandag kl 17:53 #2 Skrevet mandag kl 17:53 Du må i alle fall skaffe deg ny jobb før du sier opp denne du har! Uansett så er ikke tre måneder i ny jobb lenge. Og antakelig ikke lenge nok til å vite om dette vil bli en ok jobb. Gi det et år eller to. Anonymkode: b937f...448
Anonym bruker Skrevet mandag kl 17:57 #3 Skrevet mandag kl 17:57 Anonym bruker skrev (1 time siden): Startet i ny jobb for 3 mnd. siden. Ble forespeilet en utfordrende stilling med mye ansvar. De første 3 mnd. av prøvetid har jeg vært vikar for en kollega som er langtidssykemeldt. Hen er på vei tilbake, men klarer ikke ta stilling til avklaringer om arbeidsdeling/bruk av kalender så andre vet når hen er på jobb etc. Her sitter jeg på ubestemt tid med basale oppgaver som egentlig ikke er mine. Jeg har forsøkt å få leder i take. Vedkommende er nesten aldri tilstede. Har hatt en skikkelig samtale med hen i løpet av 3 mnd. Som jeg kalte inn til! Ble lovet at alt skulle endre seg, men det klarer jeg ikke tro på. Fuck. Jeg er forbanna. Vurderer å søke meg vekk i prøvetiden. Jeg kan ikke kaste bort kompetansen min på denne måten. Har en stødig CV og gode referanser. Fortjener bedre. Noen som har tilsvarende erfaringer og/eller råd? Anonymkode: 935ec...9f5 Hva står det i annonsen du søkte på og stillingsbeskrivelsen din da? Det er vel ingen forutsetning å vite når din sykemeldte kollega er på jobb, for å kunne gjøre oppgavene du har fått beskjed om å gjøre? Anonymkode: bd507...df0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå