Anonym bruker Skrevet 23. juni #1 Skrevet 23. juni Hva er greia med å sitte og skravle høylytt på venterommet hos legen? Anonymkode: 95acf...b93
Anonym bruker Skrevet 23. juni #2 Skrevet 23. juni I telefonen eller med andre på venterommet? Anonymkode: 1fb27...9f2
Anonym bruker Skrevet 23. juni #3 Skrevet 23. juni Anonym bruker skrev (1 minutt siden): I telefonen eller med andre på venterommet? Anonymkode: 1fb27...9f2 Begge deler. Anonymkode: 95acf...b93
Anonym bruker Skrevet 23. juni #4 Skrevet 23. juni Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Begge deler. Anonymkode: 95acf...b93 Hva er galt med at folk snakker sammen med andre som er på venterommet? Anonymkode: 1fb27...9f2
Anonym bruker Skrevet 23. juni #5 Skrevet 23. juni Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hva er galt med at folk snakker sammen med andre som er på venterommet? Anonymkode: 1fb27...9f2 Ufattelig uinteressant for alle som må høre hva som blir sagt. Til nå har jeg hørt om barnehageplasser, toppturer, arbeidssituasjon, fullstendige sykehistorier, ferieplaner. Og ja, "min" lege er som vanlig forsinka. Anonymkode: 95acf...b93
Sommerkroppen 2029 Skrevet 23. juni #6 Skrevet 23. juni Det verste jeg vet er stillhet. Hva er så galt om folk som kjenner hverandre, prater sammen?
Anonym bruker Skrevet 23. juni #7 Skrevet 23. juni Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Ufattelig uinteressant for alle som må høre hva som blir sagt. Til nå har jeg hørt om barnehageplasser, toppturer, arbeidssituasjon, fullstendige sykehistorier, ferieplaner. Og ja, "min" lege er som vanlig forsinka. Anonymkode: 95acf...b93 Oi for en fest du er. Er det mulig. Anonymkode: b286f...70e
Himmel og hav Skrevet 23. juni #8 Skrevet 23. juni Om man treffer på kjente så er det vel ikke verre å snakke sammen på venterommet enn på gata, bussen, toget, kafeen eller i parken. Om de er ekstremt høylydte så er det kanskje litt unødvendig, men vanlig prat bør man tåle. Jeg synes det er langt hyggeligere med prating rundt meg i en sånn situasjon enn 8 mennesker med headset og nesa i hver sin mobil.
Anonym bruker Skrevet 23. juni #9 Skrevet 23. juni Å snakke i tlf på venterommet er høl i huet. At to personer snakker sammen, er bare hyggelig. Det verste jeg vet er at radioen står på på full guffe. Mens andre liker det, for ellers blir det for stille. Anonymkode: 046fd...4b1
Anonym bruker Skrevet 23. juni #10 Skrevet 23. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Ufattelig uinteressant for alle som må høre hva som blir sagt. Til nå har jeg hørt om barnehageplasser, toppturer, arbeidssituasjon, fullstendige sykehistorier, ferieplaner. Og ja, "min" lege er som vanlig forsinka. Anonymkode: 95acf...b93 Betraktelig bedre at folk snakker sammen enn hvordan du vil ha det. Anonymkode: ec50a...fe9
Anonym bruker Skrevet 23. juni #11 Skrevet 23. juni Det synes jeg virkelig er helt greit, er ikke noe annerledes å snakke med kjente man møter på venterommet enn på bussterminalen. Anonymkode: b07c9...760
Anonym bruker Skrevet 23. juni #13 Skrevet 23. juni At folk snakker sammen på venterommet ser jeg ingen problemer med i det hele tatt. Anonymkode: e3eb5...ab6
Anonym bruker Skrevet 23. juni #14 Skrevet 23. juni Okay, da innser jeg at det er jeg som er rar. Eller altså, det visste jeg nok egentlig fra før. HI Anonymkode: 95acf...b93
Anonym bruker Skrevet 23. juni #15 Skrevet 23. juni Anonym bruker skrev (6 timer siden): Ufattelig uinteressant for alle som må høre hva som blir sagt. Til nå har jeg hørt om barnehageplasser, toppturer, arbeidssituasjon, fullstendige sykehistorier, ferieplaner. Og ja, "min" lege er som vanlig forsinka. Anonymkode: 95acf...b93 Hæ? Du orker ikke høre at andre snakker sammen? Er det det du skal til legen for, det høres ikke normalt ut. Anonymkode: d2e8f...bdf
Anonym bruker Skrevet 24. juni #16 Skrevet 24. juni Anonym bruker skrev (14 timer siden): Okay, da innser jeg at det er jeg som er rar. Eller altså, det visste jeg nok egentlig fra før. HI Anonymkode: 95acf...b93 Det vil jeg ikke si. Jeg synes også de som prater høylytt generelt er litt pussige, og spesielt på slike stille rom. De mangler noen antenner. Men noen er slik, og det er helt ok selvsagt. For meg er det de som er litt rare. Men det er verre med øst-europeere som prater hele tiden, og høyt, med hverandre i butikken. Det blir mer og mer vanlig. Tror de egentlig noen synes dette russiske språket er særlig pent?? For meg er slik oppførsel på en måte frekt og ekskluderende. Det er en arroganse i det. Det gjelder ikke naivt høytfortellende på venterommet, de er heller litt morsomme. Anonymkode: 89f70...c1e
MissSaigon Skrevet 24. juni #17 Skrevet 24. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Det vil jeg ikke si. Jeg synes også de som prater høylytt generelt er litt pussige, og spesielt på slike stille rom. De mangler noen antenner. Men noen er slik, og det er helt ok selvsagt. For meg er det de som er litt rare. Men det er verre med øst-europeere som prater hele tiden, og høyt, med hverandre i butikken. Det blir mer og mer vanlig. Tror de egentlig noen synes dette russiske språket er særlig pent?? For meg er slik oppførsel på en måte frekt og ekskluderende. Det er en arroganse i det. Det gjelder ikke naivt høytfortellende på venterommet, de er heller litt morsomme. Anonymkode: 89f70...c1e Tror du at de snakker høyt fordi de tror at språket deres er pent? Altså...
sug lut Skrevet 24. juni #18 Skrevet 24. juni På venterom hos legen snakker man lavt. Og folk må også holde apene sine i sjakk, herjende og bråkete unger er en uting overalt i offentlig rom med andre mennesker.
Anonym bruker Skrevet 24. juni #19 Skrevet 24. juni sug lut skrev (1 time siden): På venterom hos legen snakker man lavt. Og folk må også holde apene sine i sjakk, herjende og bråkete unger er en uting overalt i offentlig rom med andre mennesker. Hadde det vært så vel... Anonymkode: 95acf...b93
Anonym bruker Skrevet 24. juni #20 Skrevet 24. juni Anonym bruker skrev (På 23.6.2025 den 16.46): Okay, da innser jeg at det er jeg som er rar. Eller altså, det visste jeg nok egentlig fra før. HI Anonymkode: 95acf...b93 Vi har alle våre ting, men det var i det minste en relativt uproblematisk raritet å ha 😃 Jeg misliker stoler på venteværelset. Skjønner ikke hensikten med å gjøre det mest mulig ukomfortabelt. Spesielt legevakt på sentralsykehus her, kjempegøy for de som har brukket noe og må vente i timevis 😵💫Åh, du har kjempevondt, da skal du få sitte skikkelig ukomfortabelt i tillegg. Anonymkode: 4acf3...472
Anonym bruker Skrevet 24. juni #21 Skrevet 24. juni Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jeg misliker stoler på venteværelset. Skjønner ikke hensikten med å gjøre det mest mulig ukomfortabelt. Spesielt legevakt på sentralsykehus her, kjempegøy for de som har brukket noe og må vente i timevis 😵💫Åh, du har kjempevondt, da skal du få sitte skikkelig ukomfortabelt i tillegg. Anonymkode: 4acf3...472 Er så enig med deg. Her er legevakten ganske ny, og venterommet har helt forferdelige benker å sitte, spesielt når man som regel man må sitte der i timesvis. Tydeligvis ingen som har tenkt på at når man er på legevakten, så er man syk eller skadet. Forstår ikke hva de tenkte på når de bygde dette. En annen ting jeg har lagt merke til er at mange venterom hos lege eller tannleger bare har stoler med armlener, noe som ofte er håpløst for de som er godt overvektige. Ikke så lenge siden jeg så en dame som tydeligvis satt litt fast når hun skulle reise seg, kunne se lang vei hvor flaut hun synes det var. Anonymkode: e3eb5...ab6
Anonym bruker Skrevet 24. juni #22 Skrevet 24. juni Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Er så enig med deg. Her er legevakten ganske ny, og venterommet har helt forferdelige benker å sitte, spesielt når man som regel man må sitte der i timesvis. Tydeligvis ingen som har tenkt på at når man er på legevakten, så er man syk eller skadet. Forstår ikke hva de tenkte på når de bygde dette. En annen ting jeg har lagt merke til er at mange venterom hos lege eller tannleger bare har stoler med armlener, noe som ofte er håpløst for de som er godt overvektige. Ikke så lenge siden jeg så en dame som tydeligvis satt litt fast når hun skulle reise seg, kunne se lang vei hvor flaut hun synes det var. Anonymkode: e3eb5...ab6 Jeg er enig med dere. Her er også legevakten ganske ny og har upraktiske benker som er ubehagelige og sitte på samtidig som det nesten alltid er for liten plass til alle. Anonymkode: be5b5...65d
Anonym bruker Skrevet 24. juni #23 Skrevet 24. juni Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg er enig med dere. Her er også legevakten ganske ny og har upraktiske benker som er ubehagelige og sitte på samtidig som det nesten alltid er for liten plass til alle. Anonymkode: be5b5...65d Arendal? Sist jeg var der så satt vi som slid i tønne, det var ikke plass til alle så noen satt utenfor, noen sto og noen orket ikke mer og gikk hjem. Anonymkode: e3eb5...ab6
Anonym bruker Skrevet 24. juni #24 Skrevet 24. juni Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Arendal? Sist jeg var der så satt vi som slid i tønne, det var ikke plass til alle så noen satt utenfor, noen sto og noen orket ikke mer og gikk hjem. Anonymkode: e3eb5...ab6 *sild i tønne* Anonymkode: e3eb5...ab6
Anonym bruker Skrevet 24. juni #25 Skrevet 24. juni Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Arendal? Sist jeg var der så satt vi som slid i tønne, det var ikke plass til alle så noen satt utenfor, noen sto og noen orket ikke mer og gikk hjem. Anonymkode: e3eb5...ab6 Nei, Ålesund. Ser sånn her ut (bilde hentet fra google). Upraktisk med de benkene som står med ryggen mot hverandre spesielt. Anonymkode: be5b5...65d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå