Gå til innhold

Utslitt av barnefar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får noen sier «JA DU HAR VALGT DEN MANNEN SOM FAR TIL BARNET DITT» så er jeg veldig klar over det. Men fy så vanskelig det er. «dere er knyttet til barnet er 18 og oppover» jeg begynner å bli psykisk sliten. Av barnefar som manipulerer alle rundt seg og leker offer ja jeg er nok sikkert ikke noe bedre selv men det er ikke han heller, men jeg blir sett som den store stygge ulven i alt. Og rettsak her og der mens familievernet prøver å unngå det. Det verste er at stakkars barnet er jo offer i alt dette, ikke meg ikke og han.. jeg skal jo reise med sambo snart mens barnet skal være med han og jeg gledet meg sånt til reisen men nå føler jeg meg helt psykisk sliten 😓 der jeg har sykt tankekjør, alt innom å ha nok penger til å bo sammen med sambo og kjøpe hus, ha nå penger til advokat får å bistå.. og rettsak.. jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg snart. Og tenker tar det noen gang SLUTT.  Jeg angrer ikke på å ha barnet mitt noen gang men noen ganger skulle jeg ønske meg jeg tenkte meg dobbelt så mye tilbake i tid. Og føler meg helt ekkelt at jeg lot han komme så nær meg. Måtte få det ut 

Anonymkode: 84613...66a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...