Anonym bruker Skrevet 23. juni #1 Skrevet 23. juni Ønsker bare dele noe. En ung gutt døde i bygda jeg bor i for kort tid siden. Vår sønn var hans venn. Det er så ufattelig tragisk at en ung gutt nå er borte. Han døde i ei ulykke og det kunne likeså godt være et av oss foreldrenes egne barn. Jeg tåler det nesten ikke, og jeg blir urolig. Det er ingen som tåler dette. Jeg støtter sønnen vår og vi har deltatt på arrangementet rundt situasjonen. Ulykker kan ramme alle, men ungdomstiden er spesiell sårbar for at ting skjer og vi har så lite kontroll. Dette freaker meg helt ut. ønsker bare dele og sette ord på 💔 Anonymkode: 65058...b33
Anonym bruker Skrevet 23. juni #2 Skrevet 23. juni Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Ønsker bare dele noe. En ung gutt døde i bygda jeg bor i for kort tid siden. Vår sønn var hans venn. Det er så ufattelig tragisk at en ung gutt nå er borte. Han døde i ei ulykke og det kunne likeså godt være et av oss foreldrenes egne barn. Jeg tåler det nesten ikke, og jeg blir urolig. Det er ingen som tåler dette. Jeg støtter sønnen vår og vi har deltatt på arrangementet rundt situasjonen. Ulykker kan ramme alle, men ungdomstiden er spesiell sårbar for at ting skjer og vi har så lite kontroll. Dette freaker meg helt ut. ønsker bare dele og sette ord på 💔 Anonymkode: 65058...b33 Det forstår jeg veldig godt❤️ utrolig vanskelig og tøff situasjon både for foreldre men også din sønn. Når man kommer oppi det så nært, blir man ekstra redd for at det skal skje våres kjære barn. Man er jo redd fra før av men når ett barn mister livet sitt, preger det alle. Når en mamma gråter, gråter vi alle med. Det er lov å freake ut, det er lov å være redd og lei. Det er menneskelig. Anonymkode: e40f3...b32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå